Con Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Inderdaad, de Onkyo heeft een toegang die niet wordt omschreven in de handleiding. Deze heb ik ook al uitgeprobeerd maar mocht geen soelaas bieden. Sterker nog, ik heb firmware van een mede-Okyonist gekregen maar waarschijnlijk was deze FW niet geschikt voor mijn apparaat, toen ging de Onkyo helemaal down zonder er nog een beweging in te krijgen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
freaky Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 En nu Con ??? Je mag je speler op mijn Onkyo uitproberen als je wilt hoor. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Con Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: freaky En nu Con ??? Je mag je speler op mijn Onkyo uitproberen als je wilt hoor. De repair-club van de Panasonic heeft mijn verhaal naar Panasonic gestuurd, en daar is het wachten nu op. Maar in ieder geval bedankt voor je aanbod. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
cornea Geplaatst: 13 februari 2011 Geplaatst: 13 februari 2011 Wat je nog kan proberen is de pen van de CEC onderbreken van de HDMI (geloof pin 13). Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
satcor64 Geplaatst: 27 februari 2011 Geplaatst: 27 februari 2011 @con Waarschijnlijk heb je niets aan dit antwoord. Maar ik heb ook problemen gehad met mijn Onkyo 707. Dit was zo; Humax 5050c Kabelreceiver via HDMI op Onkyo Dreambox 800 HD idem Panasonic Blu ray idem. Dit allen via de HDMI uitgang op een Fuyitsu Siemens Plasma scherm. Als ik s'morgens via de kabelreceiver de radio wilde beluisteren had ik een minuut lang geluid. Daarna doodse stilte, Onkyo weer aan en uit en hetzelfde probleem. Als ik dan even de tv aan zette was het probleem opgelost. Dit heb ik een paar maanden volgehouden. Om vervolgens een ander plasma scherm aan te schaffen. Sinds die tijd werkt alles perfect. Grt Satcor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen