Ga naar inhoud


Anno sinds afgelopen dinsdag plat.


Con

Aanbevolen berichten

Afgelopen dinsdag ging mijn ADSL plat, sinds die tijd moet ik

met een GSM sticky mijn verbinding in de lucht houden (werken

op de server van mijn bedrijf)

 

4 mailtjes gestuurd, 5 keer gebeld en geen reactie.

Als antwoord krijgen wij(via een door ons gepleegde mobiele telefoontje),

sorry foutje met migratie, meerdere

klanten hebben een probleem en verder taal nog teken.

Gisteren (zondag) werd er nog beloofd dat het vandaag zou worden

opgelost, vandaag om half vijf: deze week moet het opgelost zijn.

 

Da's lekker . . . . .

 

HG CC

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ja, dat risico loop je als je een bedrijf voor 14,95 of 17,95 per maand bij een onbekende stuntaanbieder achter een consumentenverbinding hangt zonder enige vorm van SLA.

 

Citaat:
3.ANNO streeft naar een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten. ANNO kan in dit verband echter geen garanties geven.

 

Hopelijk hebben ze je snel weer online.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij werkt hij van huis uit. Ik zie niet staan dat hij zijn bedrijf aan huis heeft. Maar het klopt meestal op niveau van "best effort" zoals 90% van de consumenten lijnen. De duurdere doen meestal iets meer hun best..... hoewel dat ook geen garantie is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Volgens mij werkt hij van huis uit. Ik zie niet staan dat hij zijn bedrijf aan huis heeft. Maar het klopt meestal op niveau van "best effort" zoals 90% van de consumenten lijnen. De duurdere doen meestal iets meer hun best..... hoewel dat ook geen garantie is.


Inderdaad, ik werk voor 80% van huis uit. Mijn werkgever vergoedt
geen onkosten voor gebruik van internet, stroomkosten, noem maar
op. Dus heb ik ook niet de gelegenheid om een zakelijk abo af te
sluiten.

Terwijl we met zijn allen thuiswerken willen bevorderen om bv
filevorming te voorkomen en de overhead laag te houden wordt
dat qua provider op geen enkele manier bevorderd.

Ik heb dus geen geld (Michel) voor een zakelijk abonnement
en daar wordt ik dan ook voor afgerekend bij Anno met de kreet
"u heeft geen zakelijk abonnement".

En vervolgens laten ze je helemaal . . . . . b . . . (censuur)

Dus nu maar even verder met een GSM sticky (al een week), dit
leg ik mijn werkgever niet uit (ook al zo'n sukkel in die zin)

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ok, nee thuis leg je inderdaad geen zakelijke lijn aan als je die zelf moet betalen.

 

Misschien toch maar een andere provider kiezen.

 

Bij de meeste providers komen dergelijke lange stroringen niet voor.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me wel een leuke werkgever zeg.

Als hij wil dat jij thuiswerkt mag hij toch op zijn minst wat dingen regelen die het mogelijk maken zodat jij normaal kan werken.

 

Als op die manier mijn verbinding brak was zou ik hem bellen,sorry internet doet het niet ik kan vandaag niet werken.

Misschien word hij dan wakker.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of hij zegt, er is hier nog een werkplek voor je. Ik zie je zo....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem
Dat lijkt me wel een leuke werkgever zeg.
Als hij wil dat jij thuiswerkt mag hij toch op zijn minst wat dingen regelen die het mogelijk maken zodat jij normaal kan werken.


Ik heb zo'n werkgever die maar wat graag ziet dat ik thuis werk. Tot en met 31/12/2010 krijg ik dan ook 15 euro als tegemoetkoming voor internetkosten. Vanaf die datum niet meer omdat mijn werkgever er van uit gaat dat zijn werknemers tegenwoordig toch wel over een goede breedband internet verbinding beschikken. En inderdaad er zijn nog wat werkplekken op kantoor waar ik terecht kan....

Als je inderdaad alleen maar van huis uit kan werken en internet is noodzakelijk zou ik in ieder geval een abonnement van KPN gaan. Dan maar een tientje per maand meer maar wel een organisatie er achter die je ergens op kan aanspreken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is inderdaad groot dat dat wat soepeler gaat, maar lees de fora maar het kan ook flink mis gaan.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
zou ik in ieder geval voor een abonnement van KPN gaan. Dan maar een tientje per maand meer maar wel een organisatie er achter die je ergens op kan aanspreken.

 

 

Ik kan je garanderen, dat je bij KPN helemaal niets beter af bent.

 

KPN moet het woord service nog uitvinden.

 

Wij hebben bijna dagelijks te maken met internet en telefoniediensten van KPN bij onze klanten en de keren dat er wat mis gaat omdat KPN fouten maakt en ze die absoluut niet weten op te lossen zijn ontelbaar.

 

Ik kan je dus alleen maar ten zeerste afraden naar KPN te gaan. Er zijn genoeg zakelijke providers die wel weten wat service is en zich niet verstoppen achter een chronisch defect service apparaat en je proberen te binden met duistere contracten in plaats van een goed product en service.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ja, dat risico loop je als je een bedrijf voor 14,95 of 17,95 per maand bij een onbekende stuntaanbieder achter een consumentenverbinding hangt zonder enige vorm van SLA.

Citaat:
3.ANNO streeft naar een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten. ANNO kan in dit verband echter geen garanties geven.


Hopelijk hebben ze je snel weer online.

Mvg,

Michel


Enkele voorwaarden, ze zijn allemaal hetzelfde . . .

Telfort zal zich inspannen een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Dienst(en) te bieden. Telfort geeft echter geen garanties terzake.

Tele2 spant zich in om de Dienst zo ongestoord mogelijk te laten verlopen maar verstrekt ter zake geen garantie. Tele2 verstrekt
eveneens geen garanties ten aanzien van de beschikbaarheid, ononderbroken levering, inhoud, samenstelling, de kwaliteit en/of
de snelheden van de Dienst.


Online streeft er naar de Dienst, 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar te stellen en streeft daarbij naar een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten. Online kan echter niet garanderen dat de Dienst te allen tijde zonder beperkingen of storingen zal functioneren.

Bij niemand enige vorm van garantie.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem
Dat lijkt me wel een leuke werkgever zeg.
Als hij wil dat jij thuiswerkt mag hij toch op zijn minst wat dingen regelen die het mogelijk maken zodat jij normaal kan werken.

Als op die manier mijn verbinding brak was zou ik hem bellen,sorry internet doet het niet ik kan vandaag niet werken.
Misschien word hij dan wakker.


IK wilde graag thuiswerken, ik wilde niet 5 dagen per week in de
file staan en niet iedere morgen om 5:15 uur mijn bed uit om te
werken. Laten we allen koesteren dat ik nog werk . . . . :D

Met de onderhandelingen, jaren terug, heb ik wel een en ander
kunnen bereiken maar onkosten waren niet ter sprake. Dus heb ik
eieren gekozen voor mijn geld en tertiare voorwaarden in het
leven geroepen. Daar gingen ze wel mee accoord. Je moet soms
creatief zij n in het zoeken naar oplossingen.
Maar nu weer terug naar af . . .

Dat Anno zegt 'moet u een zakelijk abo nemen" is daarom héél
flauw (lees zuur in voorgaande CONtekst), in ben een
hardwerkende partikulier en daar hebben ze blijkbaar geen
begrip voor.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Enkele voorwaarden, ze zijn allemaal hetzelfde . . .

 

Telfort zal zich inspannen een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Dienst(en) te bieden. Telfort geeft echter geen garanties terzake.

 

Tele2 spant zich in om de Dienst zo ongestoord mogelijk te laten verlopen maar verstrekt ter zake geen garantie. Tele2 verstrekt

eveneens geen garanties ten aanzien van de beschikbaarheid, ononderbroken levering, inhoud, samenstelling, de kwaliteit en/of

de snelheden van de Dienst.

 

Online streeft er naar de Dienst, 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar te stellen en streeft daarbij naar een zo hoog mogelijke beschikbaarheid en kwaliteit van de Diensten. Online kan echter niet garanderen dat de Dienst te allen tijde zonder beperkingen of storingen zal functioneren.

 

Bij niemand enige vorm van garantie.

 

Een keiharde garantie zal je bij een consumenten aansluiting niet krijgen. Dat schreef ik eerder al.

 

Er zijn meer dan voldoende zakelijke providers die wel harde garanties bieden, maar die zijn dan ook (flink) duurder.

 

Over het algemeen zul je storingen zoals bij ANNO niet tegenkomen bij de gevestigde consumenten providers.

 

Bij Xs4all, solcon, online, tweakdsl e.d. zijn mij geen storingen van 7-8 dagen bekend.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...