Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem
Elke situatie is weer anders en dat begrijp ik ook.
Kun je niets met de buren regelen zolang ANNA (wat een naam) weg is.


Mijn buurman is 81 en komt iedere maand vragen
of wij zijn mobiel kunnen opwaarderen cry,
de eerstvolgende buur zit 250 meter verder crycry.

Dus geen opties, wordt tamtam.

HG CC


Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.


Geplaatst:

Sinds vanmorgen weer in de lucht . . Pffffffffffff.

 

(migratiefoutje, meerdere gedupeerden)

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

  • Beheerder
Geplaatst:

Je hebt wel recht op een vergoeding in aftrek van je abonnement.

 

Je bent met dan 25% van deze maand niet online geweest en zo'n vergoeding geldt voorgens mij al vanaf 2 of 3 dagen.

 

Of dat voor die paar euro de moeite waard zal zijn, is weer een ander verhaal. wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Nou ik heb een keer 30 dagen geen internet + bellen gehad dat was bij online, dat is toch ruim meer dan 8 dagen en dan kan je bellen wat je wil maar ze deden er niets aan daarna direct opgestapt en nu zit ik bij telfort daar lig de verbinding er ook regelmatig vanaf dus dan maar weer overstappen maar ik weet nog niet naar wie.

 

Groet Jack

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

  • Beheerder
Geplaatst:

Daarom ook met automatische incasso betalen.

 

Dan vorder je het (maand)bedrag gewoon terug, trek je het percentage dat je door hun schuld en langer dan twee dagen offline geweest bent er vanaf en maak je het verschil direct weer handmatig over.

 

Meteen een email er achteraan waarin je uitlegt waarom je het bedrag verminderd hebt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Iedere "privé" provider distantieert zich van elk

verantwoordelijkheidsgevoel als het om kosten gaat.

 

Abonnement (substantieel) , oké, dat willen ze nog

wel vergoeden maar verder het "I no nothing"-gevoel

en uitstraling.

 

Zeker gezien ze allemaal schrijven in hun voorwaarden.

Ik ben blij met Anno, voor zeer weinig geld al een

jaar online met zelfs een nieuws-server gratis voor

13,95 per maand.

 

Oké, dan kan ik wel klagen over hun melt-down maar dat

risico loop je bij iedere provider . . . . zie de vele

drama's op dit board bij andere dienstverleners.

 

HG CC

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...