Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 changelog: Code: 20101221- Fix audio lipsync control(minus value)- remove v4l-vuplus.patch in the v4l-dvb-modules- Clean and speed up the demux driver- Speed up trick mode in ts playback- Fix CI module recognition problem at bootup.- Support high CI bitrate- Support rf_switch proc interface te vinden hier onderaan let op welke versie 4.1.1 of 4.4.3 in /tmp schuiven en dan manueel installeren via menu (tar.gz) nadien box herstarten. bij mij draait ie alweer / merk niet heel veel ervan. ciao Second Life Mungo Parker
geronnimo Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Hallo als ik de file heb geladen wordt de extentie tar.tar en niet tar.gz. kan ik dat gewoon renamen ???
Gast Duolist Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Origineel bericht van: Tonskidutch ....bij mij draait ie alweer... welk image gebruik je dan?
Gast Duolist Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Origineel bericht van: geronnimo ik gebruik VTI image En je kon daar gewoon de nieuwe drivers in plaatsen?
rienk Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 je stelt een vraag aan Tonskidutch en geronnimo geeft een antwoord kan zijn dat hij de zelfde image heeft maar zou er niet van uitgaan Rienk
Littlesat Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Citaat: bij mij draait ie alweer / merk niet heel veel ervan. Lijkt me sterk dat hij ook goed draaid met alleen de drivers up to date te maken... want in enigma2 moeten ook nog enige patches eruit... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Duolist Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: bij mij draait ie alweer / merk niet heel veel ervan. Lijkt me sterk dat hij ook goed draait met alleen de drivers up to date te maken... want in enigma2 moeten ook nog enige patches eruit... Vandaar ook mijn vraag. Maar nooit meer antwoord op gehad.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen