Gast ZK84 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Zuppelan Een ontvanger (Dreambox) en een draadje van je schotel naar je ontvanger. Eventueel, als je meerdere koppen in je schotel plaatst om meerdere satellieten te ontvangen, ook nog een diseqc-schakelaar. Hoe goed/stevig moet dat draadje zijn als ik in een complex van 12 etages woon en zelf op de 1e woon? Is de afstand schotel - dreambox dan te groot?
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 additioneel, de meerderheid van stemmen in de VVE voor het toestaan van plaatsen van een antenne op gedeeld eigendom en echt moeilijk hoeft dat niet te zijn wat moeilijk is voor de leek is kijken hoe die draad (de coax kabel) van bovendaks naar binnen geleid moet worden schachten / ontluchtingen / kabeltracés / meterkasten aan of in je loggia zal wel qua oriëntatie niet altijd de beste oplossing zijn en stuit op bezwaren van VVE wegens aanzien van het gebouw ( op dak heb je wel vrij zicht maar niemand ziet het schoteltje staan) ciao ik heb op 12 hoog schotel en woon op 5 hoog en tot 90 meter is er eigenlijk geen probleem met goed materiaal The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast ZK84 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Is dit de enige manier om zenders uit de Balkan te krijgen? Is er niet iets van een ontvanger met een kaartje bijvoorbeeld?
allez l'om Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 zonder aanvoer van signaal heb je niets aan een kastje. misschien is er online iets te vinden aan streams ofzo, die je op de pc kunt bekijken Wat je ook nog nodig zult hebben is een kaart om de zenders die je wilt zien te kunnen decoderen, mochten deze gecodeerd worden uitgezonden Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast ZK84 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: allez l'om zonder aanvoer van signaal heb je niets aan een kastje. misschien is er online iets te vinden aan streams ofzo, die je op de pc kunt bekijken Wat je ook nog nodig zult hebben is een kaart om de zenders die je wilt zien te kunnen decoderen, mochten deze gecodeerd worden uitgezonden Dat bedoel ik een kaart voor bij dat kastje. Zoals ook UPC een smartcard heeft, zoiets bestaat toch wel voor buitenlandse (Balkan) zenders?
Garagebox Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Kan je iets specifieker zijn dan balkan, een land noemen ofzo. Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.
Bigfoot Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Titel aangepast: oud= Welke Dreambox heb ik nodig als ik GEEN schotel kan plaatsen? --> nieuw = Hoe Balkan zenders ontvangen zonder schotel
Gast ZK84 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Garagebox Kan je iets specifieker zijn dan balkan, een land noemen ofzo. meerdere: kroatie, bosnie, servie zijn wel de 3 belangrijkste maar slovenie & montenegro wil ik ook wel ontvangen.
Gast ZK84 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Titel aangepast: oud= Welke Dreambox heb ik nodig als ik GEEN schotel kan plaatsen? --> nieuw = Hoe Balkan zenders ontvangen zonder schotel thanks! was in de veronderstelling dat die box "het" was maar eigenlijk is die box alleen maar een ontvanger..
Gast Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: ZK84 maar eigenlijk is die box alleen maar een ontvanger.. Stugger nog: het is een duur FTA doosje ;)
D_V Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Origineel bericht van: ZK84 Origineel bericht van: Bigfoot Titel aangepast: oud= Welke Dreambox heb ik nodig als ik GEEN schotel kan plaatsen? --> nieuw = Hoe Balkan zenders ontvangen zonder schotel thanks! was in de veronderstelling dat die box "het" was maar eigenlijk is die box alleen maar een ontvanger.. Mijn teleurstelling was ook erg groot na de aankoop van m'n dreambox, je kunt er niet eens tosties mee maken of de autobanden mee oppompen.
cookie monster Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Origineel bericht van: ZK84 Origineel bericht van: Garagebox Kan je iets specifieker zijn dan balkan, een land noemen ofzo. meerdere: kroatie, bosnie, servie zijn wel de 3 belangrijkste maar slovenie & montenegro wil ik ook wel ontvangen. http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Europe.htmlhttp://www.global-itv.com C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
adelaar Geplaatst: 22 december 2010 Geplaatst: 22 december 2010 Om de Balkanradiozenders te ontvangen is internetradio misschien een optie. Hiermee zijn duizenden zenders te ontvangen. Hiervoor zijn speciale internetontvangers te koop. Heb er zelf niet een, maar even googlen levert veel informatie op. Hoop dar je er iets aan hebt. Succes, Jan.
mohamedali Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 er is veel mogelijk bij de satteliet boer zag ik een kast staan iptv box via internet kan je een hoop ontvangen het beeld is perfekt in dit geval ging het om nilesat waar veel arabische zenders op zitten ik moest wel 450 euro neertellen en 120 euro voor een jaar lang kijken het gaat hier ook om gecodeerde zenders dus vergeet die schotel.
Floor Geplaatst: 19 september 2016 Geplaatst: 19 september 2016 Ik heb een hs 9000 home caster die nu in reparatie is, waarschijnlijk voeding, en omdat het iedere keer weer een gedoe is om bij mijn schotel te komen helemaal boven op dak van mijn flat. Ik wil een keer van het satelliet gebeuren af en bv via mijn laptop Servische zenders ontvangen naar mijn tv, nu weet ik dat je eenmalig een kastje kan kopen en maandelijks x bedrag voor een abonnement maar waar kan ik zo'n kastje kopen en abonneren om Servische zenders te ontvangen, weet iemand dit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen