Jan Wijnants Geplaatst: 21 december 2010 Delen Geplaatst: 21 december 2010 Ik ben pas in het bezit van een Openbox S9. Als ik de oranje abo kaart van Canal Digital in het CA slot doe wordt deze niet gezien. Doe ik de kaart in mijn (oude) Xcam en die in het CI slot steek worden de NL kanalen op 19.2 wel gedecodeerd, maar de HD op 23.5 blijven zwart. Volgens een forum zou een Aston Cam de oplossing zijn. Maar het moet toch mogelijk zijn om het CA slot werkend te krijgen? De laatste update heb ik er al ingeplaatst! (HDS2-10-11-081100CMT). Wie heeft enig idee hoe ik het CA slot werkend kan krijgen? VU+DUO,DM7020, DM500S en DM800HD PVR allen Pli img, Sat:13-19.2-23.5-28.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M_Z Geplaatst: 21 december 2010 Delen Geplaatst: 21 december 2010 Normaal moet de kaartt direct in de kaartlezer (dus zonder CI module) gelezen kunnen worden. Let wel op dat het kaartje met de chip naar beneden erin moet. M_Z Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Wijnants Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2010 Bedankt voor de reactie. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets werkt. Box opengehad. Alles zit vastgelijmd en ziet er goed uit. Nieuwste software erin gezet (2X). Noppes, Nada. Het enigste wat ik nog kan bedenken is dat de cardreader kaduuk is. Maar wie weet, misschien is er toch nog iemand die een oplossing heeft. VU+DUO,DM7020, DM500S en DM800HD PVR allen Pli img, Sat:13-19.2-23.5-28.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen