Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia 9500 scsi


Gast

Aanbevolen berichten

heb via scsi film opgenomen en op de pc-schijf staan file name met .mpv extensie.

Wil nu graag deze film (althans dat verwacht ik dat het is) terugkijken op de pc.

Wie kan mij helpen???

Had eigenlijk verwacht dat dat ook met vgrabber zou kunnen (versie 7.4) of doe ik misschien iets fout en kan dat wel?

Is het ook mogelijk om de data terug naar de nokia te transporteren en vervolgens de film te zien?

 

graag een reactie of hint

 

bvd mausmuts

Link naar reactie
Delen op andere sites


De mpv file die je hebt opgenomen is alleen de video data. Voor beetje comfortabel afspelen heb je een softwarematige dvd speler nodig (powerdvd, windvd o.i.d.) omdat die de benodigde video mpeg2 codec bevatten. Alternatief kun je ook een mpef2 codec los installeren. Zie voor info o.a. doom9 website.

 

Gebruik zoals pet123 aangeeft dvbrecorder en laat die wanneer je PC hardware het toestaat (niet te veel errors in dvbrecorder status scherm) onder 'save streams' multiplex 'as dvd' opnemen. Dvbrecorder is enige software die 100% bruikbare video/audio streams opneemt.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...