peroka Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Hallo, Onlangs ben ik geemigreerd van Nederland naar Polen. In Nederland had ik een draaibaar antenne systeem met een wormwiel motor. Nu hier in Polen wil ik gebruik maken van de Ursals motor powertech DG 380. De ontvanger die ik daarbij wil gebruiken is de SAB multimedia HD 8000. Nu ben ik helemaal niet bekend met een Ursals motor. En de instellingen daarvan. Nu werd mij verteld dat ik de gegevens op www.dishpointer.com kon vinden Als ik daar mijn adres en woonplaats invul + de satelliet dan krijg ik de juiste gegevens.maar ik als nieuwkomer op dit gebied weet niet wat voor gegevens ik moet gebruiken. Nu is mij ook verteld dat je voor de installatie de Sireus aan moet houden als de motor op 0 graden staat. Verder begrijp ik niet waar de gradenschaal op moet staan die op de motor zelf staat en voor de schotel is me wel duidelijk. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem Bij voorbaat dank Peroka
leo1949 Geplaatst: 21 december 2010 Geplaatst: 21 december 2010 Origineel bericht van: peroka Hallo, Onlangs ben ik geemigreerd van Nederland naar Polen. 8< 8< 8< 8< knip 8< 8< 8< 8< Nu is mij ook verteld dat je voor de installatie de Sireus aan moet houden als de motor op 0 graden staat. Bij voorbaat dank Peroka Dat van de Sirius gaat op als je in nederland zit maar in Gniezno is de Astra 19.2 meer in de buurt van je nulpunt. want Gniezno ligt op ca 17.3 graden oost. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
peroka Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Geplaatst: 21 december 2010 Hallo Leo Bedankt voor deze tip ik ga Astra 19 graden aanhouden als 0 punt Groeten Peroka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen