Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Ik heb op dit moment een Philips 6073 ontvanger waarmee je weinig kan.<BR>Ik wil dan ook een nieuwe ontvanger gaan kopen alleen is de keus moeilijk.<BR>Ik ben op zoek naar een Ontvanger die aan de volgende dingen voldoet.<BR>Ik wil in ieder geval de volgende dingen gaan ontvangen.<BR>Taquilla, Kiosk, Premiere World.<BR>Het gaat dus alleen om de Astra kanalen.<BR>Ik hoef niet zo nodig een draaibaar systeem.<BR>Wat voor ontvanger en kaart moet ik kopen en waar moet ik op letten.<BR>Weet iemand wat de prijzen van die ontvangers zijn incl kaart.<BR>Ik lees ook steeds iets over DS9 welke ontvanger kun je dit gebruiken.<BR>Welke coderingen kun je eigelijk met DS9 tegelijk ontvangen.<BR>Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 een hele goede koop is een humax 5400 allcam patscht inclusief een aston cam 1.5 deze heeft nog geen regio code .ben begonnen met een strong 8000 maar ben snel overgestapt op de humax deze machine valt niet uit op taq en k dat doet de strong en philips wel en met uitvallen bedoel ik de kaart controleren even zwart beeld en dan weer beeld via de sponsers heel goed te bestellen
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ga duhr maar vanuit dat je rond de 1500,- kwijt ben voor dat hele pakket...
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Maar ... dan heb je ook wat !<P>Bovendien is de Aston CI 1.04/05 niet vereist, evenals een Viaccess CI.<P>De Humax 5400 IRCI is onder de fl. 1.000,= te koop.<P>Met de juiste kaartjes, files en patch kun je Betacrypt, Irdeto, Seca en Viaccess op de embedded CAM decoderen (voor zolang dit nog mogelijk is)<P>Later kun je altijd nog uitbreiden ?<P>Over DS9 is veel geschreven op dit board, geef even een search in de postings en lees e.e.a. door.<P>Voor een klein bedrag meer kun je de juiste diameter schotel nemen met een 2e LNB zodat je in een vaste opstelling Hotbird erbij pakt. Ook dit kun je in een later stadium doen (hou dan wel alvast rekening met diameter schotel), en wie weet wordt het dan alsnog wel een motortje kopen en draaien ...<BR> <P>Bovendien wordt de Humax 5400 door veel mensen gebruikt (hulp voorhanden dus) en wordt veel software ontwikkeling gedaan, patches, editors, files etc. etc.<P>C-ya.
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Daar sluit ik mij bij aan. Heb hier ook humax5400 en aston 1.5 icm. 78 cm wok en een duo lnb (astra/hotbird). Zeer prettige combinatie. Zonder aston gaat het ook wel, maar ik vindt dat dit nog teveel kinderziektes met zich mee brengt. Goede combinatie dus...
Aanbevolen berichten