Ga naar inhoud


Gratis HD-tv bij CanalDigitaal


Eilandcor

Aanbevolen berichten

Zojuist een mooie aanbieding gehad van CD.

Momenteel heb ik het zogenaamde Familipakket van € 14,95 per maand. Het aanbod is 2 jaar lang voor een gelijkblijvende prijs een extra gratis HD-abonnement waarbij ik een Philips HD-decoder ontvang voor maar € 25.--

Ik heb gezegd dat ik hier wel oren naar had en gevraagd of ze dit aanbod even wilde bevestigen. Zoals verwacht was dit niet mogelijk, ik kon alleen maar ja zeggen tijdens dit telefoontje.

Zije er onder de lezers van dit forum mensen die wel op dit aanbod zijn ingegaan en kunnen die mij vertellen hoe een ander echt in elkaar zit?

 

Eilandcor

Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Eilandcor
Zojuist een mooie aanbieding gehad van CD.
Momenteel heb ik het zogenaamde Familipakket van € 14,95 per maand. Het aanbod is 2 jaar lang voor een gelijkblijvende prijs een extra gratis HD-abonnement waarbij ik een Philips HD-decoder ontvang voor maar € 25.--
Ik heb gezegd dat ik hier wel oren naar had en gevraagd of ze dit aanbod even wilde bevestigen. Zoals verwacht was dit niet mogelijk, ik kon alleen maar ja zeggen tijdens dit telefoontje.
Zije er onder de lezers van dit forum mensen die wel op dit aanbod zijn ingegaan en kunnen die mij vertellen hoe een ander echt in elkaar zit?

Eilandcor


Kijk er toch maar even goed mee uit, bij Canal Digitaal is NIETS gratis, ergens zal er best een "maar" zijn...(de kleine lettertjes)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch niet helemaal waar.

Ook ik heb begin dit jaar telefonisch een voorstel ontvangen waarbij ik 6 maanden gratis HDTV kon gebruiken.

Weliswaar maar 6 maanden maar wel gratis.

Ik heb toen ook met enige argwaan het telefonische aanbod geaccepteerd maar na 6 maanden werden weer gewoon de gebruikelijke abonnementskosten gefactureerd.

Dus geen kleine lettertjes.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al jaren lid van cd, en heb het toppakket, van de zomer heb ik een aanbieding gekregen voor hd voor 5 euro per maand en een gratis ontvanger,moest enkel mijn contract een jaar verlengen,wat ik toch nog zou behouden.

Dus voor vaste klanten doen ze ook zeker wel die aanbiedingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch moet je alert blijven. De korting die 'oude' familiepakket gebruikers genieten zal waarschijnlijk vervallen wanneer je in staat bent om de mpeg4 zenders te ontvangen (+1,45), daarnaast de +5 Euro voor HD zenders en daar zit je dan minstens 1 jaar aan vast.

 

Velen hebben destijds gekozen voor het familiepakket omdat daar de Vlaamse zenders inzitten, maar die zitten nu standaard in het HD pakket.

 

Die klanten kunnen dus beter naar het basis HD pakket overgaan voor €14,95 Euro in plaats van het familie HD pakket voor €19,95.

 

Maak je echter gebruik van een aanbieding, dan kan dit pas een jaar later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Dit is toch niet helemaal waar.
Ook ik heb begin dit jaar telefonisch een voorstel ontvangen waarbij ik 6 maanden gratis HDTV kon gebruiken.
Weliswaar maar 6 maanden maar wel gratis.
Ik heb toen ook met enige argwaan het telefonische aanbod geaccepteerd maar na 6 maanden werden weer gewoon de gebruikelijke abonnementskosten gefactureerd.
Dus geen kleine lettertjes.


Op zich spreken ze de waarheid alleen zit het volgende addertje meestal onder het gras.
Als je op hun aanbod ingaat dan krijg je netjes de eerst 6 mnd gratis maar daarna zit je er gewoon voor 1 of 2 jaar aan vast ipv maandelijks.
Dus voor die 6mnd gratis hebben ze je wel voor 1 of 2 jaar gestrikt.
Dat hebben ze dan toch maar mooi.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op zich spreken ze de waarheid alleen zit het volgende addertje meestal onder het gras.

Als je op hun aanbod ingaat dan krijg je netjes de eerst 6 mnd gratis maar daarna zit je er gewoon voor 1 of 2 jaar aan vast ipv maandelijks.

Dus voor die 6mnd gratis hebben ze je wel voor 1 of 2 jaar gestrikt.

Dat hebben ze dan toch maar mooi.

 

 

niet echt een addertje hoor. Dat vertellen ze er netjes bij. Plus dat als je tijdig opzegt, je nergens aan vast zit.

op het moment dat je er gratis een ontvanger bij krijgt, zit je er meteen aan vast lijkt me zo. Vind ik vrij normaal. en wat moet je anders met die ontvanger?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...