edje-ken Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 geen idee waar die skin te vinden is maar ik kan hem nergens downloaden. niet hier, niet in de image en niet op Community edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Tonskidutch Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Origineel bericht van: edje-ken geen idee waar die skin te vinden is maar ik kan hem nergens downloaden. niet hier, niet in de image en niet op Community edje Citaat: Final version Skin Factory 4 Metallic Blue V1 .BH imagesThis skin you can download from our image server. Second Life Mungo Parker
Miro Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 Ik denk dat je niet de oorspronkelijke/orginele image gebruikt maar met gewijzigde link voor het downloaden van skins en addons. Orginele Addons http://www.vuplus-community.net/board/th...age-4#post-9226
edje-ken Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 ja dat zou best kunnen dat komt door het grootste nadeel van deze image. het ontbreken van cam downloads. maargoed ik zal de andere file er ook weer opzetten. en dan zal het goed kunnen komen. thanks edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Miro Geplaatst: 1 januari 2011 Auteur Geplaatst: 1 januari 2011 Cams is geen probleem,met hand 5 seconden werk. moet je toch emu handmatig configureren/bestanden kopiëren. Gr Miro
edje-ken Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 het is inderdaad geen groot probleem. alleen voor veel mensen wel. en dus dat houd veel potentiele gebruikers weg van de image. ik beveel hem dan ook niet aan bij mensen. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Dutchsat Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Kom nou, lees eens hierboven over de addon, en hou dan allemaal op te zeuren over de ontbrekende softcams. Feit blijft dat BH het meest uit de VU+ haalt. Het is een OE1.6 image met de beste driver ondersteuning, de meeste ondersteuning van dvb-t usb drivers en dan ook nog multi-boot. Er is geen alternatief dat daar aan kan tippen. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
edje-ken Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Ik krijg de softcam er wel in dat is geen probleem. Maar ik ken genoeg mensen die er wel problemen mee hebben. Die kunnen dat wel via die plugin maar dat leg ik ze niet uit. Ik vertel ze gewoon neem Pli dan werkt het prima. Maar mijn gedachte is als image makers niet de mogelijk hebben in de image zelf voor het downloaden van een Cam dan zijn ze niet verstandig bezig. Maar dat moeten ze dan zelf weten. Edje P.s. Ik draai zelf wel met blackhole omdat de ondersteuning voor me dvb-t stick gewoon goed is Vu+ Solo2Dreambox 800s
Keep it Cool Geplaatst: 1 januari 2011 Geplaatst: 1 januari 2011 Duchsat, waarom nog multiboot als het zo geweldig werkt. Ik heb deze image er vanmorgen ingezet en ben verrast, ik heb nog lang niet alles geprobeerd maar wat ik zelf gebruik loopt helemaal niet verkeerd. Was wel even zoeken waar alles zat, het is net iets anders ingedeeld dan de meeste image's maar het proberen waard.
Dutchsat Geplaatst: 2 januari 2011 Geplaatst: 2 januari 2011 De enigste reden waarom ik multiboot neem is omdat de mediaplayer van het Vix image beter is. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
alias haha Geplaatst: 8 januari 2011 Geplaatst: 8 januari 2011 ik heb met deze fw dat bij de dvd player zo vlug ik deze op pauze zet, dat deze crashed, heb ook VIX geprobeerd van te voren, en openPli, maar de PLi speelt alles af zonder problemen en VIX crashed ook. Het maakt niet uit of het ISO of een vob of wat voor file dan ook is. Iemand een tip? You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Gast sjecko Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: alias haha ik heb met deze fw dat bij de dvd player zo vlug ik deze op pauze zet, dat deze crashed, heb ook VIX geprobeerd van te voren, en openPli, maar de PLi speelt alles af zonder problemen en VIX crashed ook. Het maakt niet uit of het ISO of een vob of wat voor file dan ook is. Iemand een tip? dit heb ik ook telkens een groen scherm als de dvd-speler wil opstarten. is er een oplossing voor?
robbedoeske Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: Dutchsat De enigste reden waarom ik multiboot neem is omdat de mediaplayer van het Vix image beter is. Wat is het verschil?
EtienneM Geplaatst: 9 januari 2011 Geplaatst: 9 januari 2011 Origineel bericht van: sjecko Origineel bericht van: alias haha ik heb met deze fw dat bij de dvd player zo vlug ik deze op pauze zet, dat deze crashed, heb ook VIX geprobeerd van te voren, en openPli, maar de PLi speelt alles af zonder problemen en VIX crashed ook. Het maakt niet uit of het ISO of een vob of wat voor file dan ook is. Iemand een tip? dit heb ik ook telkens een groen scherm als de dvd-speler wil opstarten. is er een oplossing voor? ff de hotfix plugin installeren en je hebt er geen last meer van. VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC) Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor. 2 x DM500 - Nabilo NSLU2 met CCcam 2.1.4 server Samsung UE40B7000 (LED)
Toppert Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Hallo Is er ook een camd3 voor de BlackHole? En dat hij dan ook te instaleren is via tmp. Mvg VU+ Duo 1TB HDD met Pli ImageMutant 1200HD met Pli imageMultytenne 45 + 110cm schotel met triple lnbPhilips 37pfl9603
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen