mobieltje Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: Boerenjong Heb nu ff een probleem met de extra download onder de blauwe knop Hij kan de server niet vinden. De extra url staat wel in de etc/ map staat er wel in, maar op de 1 of andere manier geen verbinding Vr gr Ik weet niet wat je zoekt, maar hier is o.a. CCcam te downloaden: klik hier Grts.
Jan1962 Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Wat je ook kan doen is; zet in de map /bin een # voor dccamd, ftp de cccam naar /bin, hernoem cccam naar dccamd. Als je dan in het menu voor dccamd kiest, word cccam opgestart. DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
sattinus Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Geweldige image, draait hier prima. Ook de USB nano stick werkt! Echter ik heb de HD Glass 15 v1.14 skin gedownload, maar hoe kan ik deze nu activeren / wijzigen? Heb alle menu's doorlopen maar kan het niet vinden. Groeten, Sattinus Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800! Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel. ==sharing the fun==
mobieltje Geplaatst: 30 december 2010 Auteur Geplaatst: 30 december 2010 Als je hem goed geinstalleerd hebt kan je hem vinden in: menu, instellingen, systeem, skin Grts.
Mecoi Geplaatst: 3 januari 2011 Geplaatst: 3 januari 2011 Ik krijg de cf maar niet zichtbaar met de 8000. Op de 7025 gaat hij probleemloos,heb al van al geprobeerd. Heeft er nog iemand het zelfde probleem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen