groeselt Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Ik lees dat veel regionale zenders verdwijnen per 1 januari. Nu lees ik ook diverse verhalen over een dvb-t usb stick. Weet iemand welke merken of types sticks werken op de dreambox 800, en of dit goed te kijken is naar regionale zenders? heb newnigma image erop staan.
Littlesat Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Tja... Eigenlijk wel een ideale situatie DVB-T en DVB-S... zeker voor de regionale en locale omroepen!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
martin52 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Ik gebruik de volgende: AVerMedia: AVerTV Volar Black HD stick. Ik heb hem zelfs via een hubje, samen met een externe harde schijf op e e n u s b uitgang staan. Samen met de New DreamElite 1.0 HD image werkt die prima!
groeselt Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Je kunt dus niet een willekeurige stick kopen begrijp ik. heeft te maken met drivers die beschikbaar zijn per image.
mobieltje Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: groeselt Je kunt dus niet een willekeurige stick kopen begrijp ik. heeft te maken met drivers die beschikbaar zijn per image. Nee dat kan niet, je loopt dan het risico dat de juiste driver niet beschikbaar is in de image. Volgens mij is er maar 1 image waar diverse drivers voor DVB-T in zitten en waarbij de stick ook daadwerkelijk werkt. Kijk in het topic van de Dream Elite image, onderaan mijn eerste bericht staat de stick die ik gebruik en werkt en kost in diverse shops 30 euro. Grts.
seije017 Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 kun je ook dvb-t werkende krijgen op een dreambox 7025 met gemini image ?
Neptunus Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Littlesat Tja... Eigenlijk wel een ideale situatie DVB-T en DVB-S... zeker voor de regionale en locale omroepen!!! En voor wanneer het hééél hard sneeuwt of regent. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
APPLE Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 dan heb je idd nog altijd NL1/2/3 + regionale. Heeft het open-PLi team er al iets voor?? en welk merk dvb-t stickie heb je nodig
martin52 Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 In dit topic vind je veel bruikbare informatie: Klik
Mojo Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Ik krijg de PCTV Nano Stick Solo DVB-T 73e SE van Hauppauge niet werkend op een dm800. Ik heb in Newnigma2 al volgende ipkg geinstalleerd: v4l-dvb-module-dvb-usb-dib0700 maar de stick wordt niet gezien (ook niet na een herstart). Het betreft deze stick: You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
mobieltje Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Mij is het alleen maar gelukt met de Dream Elite 1.0 image. Klik hier en lees de onderste regel van mijn bericht Grts.
Mojo Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 De onderste regel had ik al gelezen maar ik hang nog aan Newnigma. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen