signus Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Sind enige tijd heb ik met Pli, de nieuwste Dream elite etc. geen beeld meer na een re-boot. verschillende malen re-booten levert ook niets op.... Oude images draaien prima. Is dit een (tijdelijk!!??) driver probleem? Is er een truck om e.e.a toch werkend te krijgen? Grtz, Signus
Littlesat Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 DMM heeft er wat in de drivers gestopt zodat clone boxen niet meer werken met de nieuwe drivers... alleen hebben ze dat zo slecht gedaan (race conditie in de driver) dat de echte boxen er af en toe ook last van kunnen hebben.... :-( Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
signus Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 shit.... Ik heb hier zeker weten een originele DB. Dit is wel een erg lastig probleem! Super jammer dat al die leuke, mooie, nieuwe Images onbruikbaar zijn geworden..... Grtz, Signus
edbe Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 bestaat er dan al een clone DM8000 ??? kan me voorstellen dat DMM er iets tegen doet. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
signus Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Hoe dan ook, Dream Multimedia benadeeld met deze onzorgvuldige driver aanpassing haar eigen klanten (goed waardeloos!) Grtz, Signus
Littlesat Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Citaat: bestaat er dan al een clone DM8000 ??? Volgens de 'geruchten' wel... het is vooral jammer dat orginele boxen er ook last van hebben... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
signus Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb vandaag contact gehad met Dream Multimedia. Hoeveel mensen hebben hetzelfde probleem als ik ? Grtz, Signus
Tukker1 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Hallo Signus, Ik heb mijn DM 8000 nu reeds 2 jaar, maar herken deze problemen niet. Ook de digtenne tuner werkt goed. Greetings Tukker1
EBOR Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 En met Newnigma? Hier gaat ie goed DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
fogel Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Hoi probeer is met gemini. Gebruik ik al geruime tijd met 9 lnb's ff goed instell en en geen problemen
Laverda Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Heb ook problemen dat je de box boot, geen beeld hebt, tuners worden niet aangestuurd. na een reboot wel weer beeld, en dan geen problemen zolang je de box maar niet uitzet, Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Loui (K) Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Laverda Heb ook problemen dat je de box boot, geen beeld hebt, tuners worden niet aangestuurd. na een reboot wel weer beeld, en dan geen problemen zolang je de box maar niet uitzet, Je kan hem wel uitzetten maar dan moet je de schakelaar achterop gebruiken,als je daar de 230v 30 seconden of meer aflaat start hij gewoon op met beeld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen