Gerard 76 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Deze skin loopt niet echt lekker hier. Ben benieuwd hoe anderen dat ervaren. Box loopt vast en gaat dan in de STOP-mode. Heb een paar crash logs bijgevoegd.
Meega1 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb ook een dm8000 en na de pli 2.0 update upgrade via telnet deed de skin alleen nog de base infobar tonen ,heb toen nog een keer de hdglass 3.06 geinstalleerd en loopt weer als een zonnetje. Ik gebruik hem al een week ofzo en heb (nog) geen crashes gerelateerd aan de skin gehad. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Gerard 76 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Wel andere crashes dan? Zelf denk ik dat de GP2 flash backup ook niet goed werkt icm 2.0 wanneer de backup klaar is loopt de box vast en gaat dan in stop mode.
Meega1 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Daar heb ik ook problemen mee klopt. Heb hem ook niet meer gebruikt sinds. Hij staat er nog wel op. Hij vindt de second bootloader niet de eerste keer dat je hem start. Heb toen de file uit het ssl bestand uit de backup van nfi backup gehaald en geplaatst in de backup dir van gp2 backup. Dan backupt tie wel alleen moet tie dan zoeken naar die ssl bestand. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Dream1975 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Zelf denk ik dat de GP2 flash backup ook niet goed werkt icm 2.0 wanneer de backup klaar is loopt de box vast en gaat dan in stop mode. Dat heb ik precies hetzelfde en krijg de crashlog die je in de topicstart hebt geplaatst. Heb de Glass HD skin er nog niet op staan dus daar kan het niet komen. Ga die skin er zo ook even opzetten, kijken of ik deze crash ook krijg maar hij is er in ieder geval bij GP2flash.
Gerard 76 Geplaatst: 23 december 2010 Auteur Geplaatst: 23 december 2010 Hopelijk is er ook wat aan de kleine DVB subs te doen...
Dream1975 Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Hopelijk is er ook wat aan de kleine DVB subs te doen... Ik vind dat eigenlijk wel weer mooi op mijn grote plasma (die bitmaps zien er vaak groot slecht uit doordat de zenders sd bitmaps gebruiken) Ook heb je zo lekker veel beeld. Zit nog steeds te wachten op instelbare dvb-subs grootte
Dreeke Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Hier nog steeds een goedwerkend Glass skin met OpenPli 2. Voor de versienummers en datums, zie plaatjes. Zou bij een ander ook goed moeten werken! Groet, André
Gerard 76 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Dream1975 Ik vind dat eigenlijk wel weer mooi op mijn grote plasma Ja,dan is het idd niet erg. Ik heb slechts 94 cm en zit er 4 meter vanaf. Dat schiet niet echt op...
Neptunus Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Zit deze skin in de feed van OpenPli 2.0? In de oudere versie zie ik de skin niet staan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
metoo Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 die skin hackt in wat bestanden als je hem instaleerd, als je hem deinstaleerd krijg je crashes, moet je opnieuw flashen, als je een andere skin gaat gebruiken werken sommige knoppen niet meer zoals het hoort ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Meega1 Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Neptunus Zit deze skin in de feed van OpenPli 2.0? In de oudere versie zie ik de skin niet staan. Nee volgens mij niet. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
Gerard 76 Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Dat is de 3.05 versie denk ik. Heb het nu met de 3.06 in 2.0 geprobeerd en tot nog toe geen fratsen. (afkloppen)
Gast bobelen Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 3.06 werkt goed draait al 5 dagen probleemloos
Neptunus Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Waar halen jullie die skin vandaan? Ik heb net even 2.0 in de flash gezet maar hij staat niet in de feeds. Overigens maar weer snel terug naar de oude image, ik had totaal geen ontvangst op de tuners, maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik bij de vraag of je de oude instellingen terug wilt zetten ja heb aangeklikt, toch? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen