Neptunus Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 OK probleem opgelost, maar nu krijg ik een groen scherm tijdens een fastscan, ik ga toch maar even terug naar de nightly build versie die bij mij bijzonder stabiel is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
metoo Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Denk dat het beter is een skin te gebruiken die de stabiliteit niet aantast. Omdat die skin bij instalatie enkele bestanden aanpast hou je ook bij deinstalatie of switchen van skin allerlei wazige problemen over, moet je gewoon opnieuw flashen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Dreeke Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Origineel bericht van: metoo Denk dat het beter is een skin te gebruiken die de stabiliteit niet aantast. Omdat die skin bij instalatie enkele bestanden aanpast hou je ook bij deinstalatie of switchen van skin allerlei wazige problemen over, moet je gewoon opnieuw flashen Eenmaal de Glass skin wil je geen ander meer. En van het aanpassen van bestanden... heeft iemand ook echt gezien dat de Glass skin bestanden aanpast. Lijkt erg op een groot verhaal met een kleine kern. Groet, André
Catastrofus Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Ja, kijk maar op pli-images.org. Het is geen broodje aap. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
metoo Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 @Dreeke, het was geen verhaal, maar gewoon een mededeling. Je hoeft je er niet aan te storen. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Neptunus Geplaatst: 30 december 2010 Geplaatst: 30 december 2010 Hoe dan ook, mooie en meest innovatieve skin, werkt goed in de openpli 2.0 beta! Helaas niet in de VU want ik krijg geen picons te zien. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
mobieltje Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Dat zou toch eigenlijk ook moeten werken, als hij een normale skin de picons wel laat zien, zouden ze ook moeten werken met de HD Glass skin, misschien een extra simlink plaatsen die verwijzen naar de picon(s)? Heb de de optie: Toon event vooruitgang in de zenderkeuze al eens op JA gezet, dan krijg je balkjes te zien in de zenderlijst bij iedere zender, mits de EPG werkt. Ga via menu, instellingen, systeem, aanpassen en kies die optie. Grts.
Littlesat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 De Glass Skin is niet alleen een skin, maar tevens ook een plugin waarin die extra features e.d. inzitten en omdat deze extra features slecht gemaakt zijn en 'hacken' in bestaande code vraagt hij om problemen. Als dat laatste niet gebeurt was en de maker het slimmer had aangepakt was er niets aan de hand geweest. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 De 3.06 versie zorgt hier iig totaal niet voor problemen. Zowel op de 500HD als de 8000.
Littlesat Geplaatst: 31 december 2010 Geplaatst: 31 december 2010 Ook bij de fastscan? zoals hier eerder gemeld was? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 31 december 2010 Auteur Geplaatst: 31 december 2010 Oei,dat kan ik niet zien,die gebruik ik nooit.
Lemming Geplaatst: 25 maart 2011 Geplaatst: 25 maart 2011 Hey bedankt voor de info... Werkt prima die aanpassing voor de grotere dvb subs.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen