Gast Hans2 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Ik zou gisteravond nadat ik mijn Strong SRT 6825 teruggezet had naar de fabriekinstellingen even kijken of er ook updates waren. Maar had ik dat maar nooit gedaan, want nu staat er al tijden in beeld:Rescue (~2hours) Hoe krijg ik dit weer goed? De stekker eruit trekken helpt niet :-(
Murdock Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Je hebt dus op de toets voor help gedrukt... Nu moet ie terug naar Strong, software staat niet OTA. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Hans2 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Ik heb idd op de help toets gedrukt. Hij moet terug naar Strong? Naar de fabriek? :S
Murdock Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Strong zit in Nederland. De help is slecht vertaald, de resque functie is om een automatische scan naar een update te doen. Dit gaat erg langzaam (enkele dagen). Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Hans2 Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Maar vind hij uiteindelijk die update wel? Of is het echt noodzakelijk dat ik de ontvanger terugstuur naar Strong? Ik vind dat rotwerk, en er zitten ook weer kosten aan he. Als hij 3 dagen moet zoeken, en daarna het probleem opgelost is, dan kies ik daarvoor. Maar is het dan opgelost?
Murdock Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Nee, want de update staat momenteel niet op de satelliet... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen