rudolfdebeer Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Lig te denken aan een Philips 52PFL5605H. Vind er weinig zinnigs over terug in het vaderland. Een zeer bedroefde nederlandse bezitter die hem ten zeerste afraad. Over de grenzen lovend. Heeft iemand hem hier getest? Nu haat ik nog altijd de rap kapotte knopjes van Philips producten Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast hagar Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 De prijs voor deze grote is erg aantrekkelijk maar bij een groot scherm zie je de foutjes in beeld ook meer. Ik denk dat de 55le650 van samsung die ongeveer net zo duur is een betere set is. De beeld processor van samsung is een van de beste die nu op de markt is.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 december 2010 Moderator Geplaatst: 24 december 2010 Ik heb een Philips uit de 7 serie in de keuken hangen. Ik ben niet bijster tevreden over de beeld kwaliteit. Wat Hagar zegt, de beeldprocessor bepaalt in hoge mate de beeldkwaliteit. In de woonkamer hangt een 65" scherm, daarop is geen enkel blokje te zien. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rudolfdebeer Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Cees, welke 65" hangt daar dan? Nog eens op Consumentenbond gekeken. Maar de laatste 20 jaar ervaring leert mij dat die bond even als zijn oosterbuur dingen aanprijst die je beter in de winkel kan laten liggen. Erg tevreden over mijn huidige clear LCD flat, maar dat advies kreeg ik op dit board en die ben ik op 10 plaatsen gaan testen. Kopen uit een winkel is moeilijk. Ken trouwens ook geen winkels met zinnig advies. En die hele grote is niet de goedkoopste en geeft slechste advies. Brrrr. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Moderator ceesv Geplaatst: 24 december 2010 Moderator Geplaatst: 24 december 2010 De Panasonic 65vt20 Op dit moment het onbetwiste top toestel in de markt. In. Combinatie met de Rebox 8000 is het echt genieten. VOor de keuken zochten we een kleiner formaat, en die zijn Er niet in plasma. De ?Philips 7 serie is een teleurstelling voor mij Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satdorus Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: ceesv De Panasonic 65vt20 Op dit moment het onbetwiste top toestel in de markt. Geldt dat voor hele serie vt20 van hun? Ben namelijk wel gecharmeerd van de 46vt20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen