Ga naar inhoud


google nexus one instellingen


post

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

 

heb zins gisteren de google nexus one van vodafone

maar deze wil ik graag ook gebruiken maar krijg de instellingen van de e-mail niet voor mekaar

 

als ik de email indruk kom ik op een scherm waar ik mijn e-mail moet in vullen dan het paswoord

neem aan dat dat de e-mail is van je proviler

en dat wacht woord

dan next

dan kies ik de pop3 instelling

username paswoord

pop3 sever dat is mail.planet.nl deze instelling staat ook op de pc en laptop

smtp sever is mail.planet.nl deze instelling staat ook op de pc en laptop

 

port110

 

nexst

 

 

dan gaat hij zoeken en geeft dan

 

setup could not finish

 

unable to open connection to server

 

wat doe ik verkeert en wat kan ik hier aan veranderen

 

en hoe doe ik de agenda synchronisen

 

al vast bedankt voor de medewerking

 

met vriendelijke groet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken.

Post ophalen zou gewoon moeten kunnen.

Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website)

 

Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden.

 

Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken.
Post ophalen zou gewoon moeten kunnen.
Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website)

Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden.

Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail)


ok ik dat maar eens proberen

al vast bedankt voor de uitleg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: post
Origineel bericht van: winwiz
Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken.
Post ophalen zou gewoon moeten kunnen.
Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website)

Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden.

Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail)


ok ik dat maar eens proberen

al vast bedankt voor de uitleg


het is gelukt

nogmaals bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...