post Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 hallo allemaal heb zins gisteren de google nexus one van vodafone maar deze wil ik graag ook gebruiken maar krijg de instellingen van de e-mail niet voor mekaar als ik de email indruk kom ik op een scherm waar ik mijn e-mail moet in vullen dan het paswoord neem aan dat dat de e-mail is van je proviler en dat wacht woord dan next dan kies ik de pop3 instelling username paswoord pop3 sever dat is mail.planet.nl deze instelling staat ook op de pc en laptop smtp sever is mail.planet.nl deze instelling staat ook op de pc en laptop port110 nexst dan gaat hij zoeken en geeft dan setup could not finish unable to open connection to server wat doe ik verkeert en wat kan ik hier aan veranderen en hoe doe ik de agenda synchronisen al vast bedankt voor de medewerking met vriendelijke groet
winwiz Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken. Post ophalen zou gewoon moeten kunnen. Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website) Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden. Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
post Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: winwiz Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken. Post ophalen zou gewoon moeten kunnen. Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website) Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden. Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail) ok ik dat maar eens proberen al vast bedankt voor de uitleg
post Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: post Origineel bericht van: winwiz Om even kort te zijn wat je wil gaat kan maar gedeeltelijk werken. Post ophalen zou gewoon moeten kunnen. Post verzenden gaat niet werken. Planet geeft geen toegang tot de mail server van buiten haar netwerk (je internet via vodafone en niet via planet). Voor de uitgaande mail moet je dus een vodafone smtp server instellen (zie hun website) Outlook agenda synchroniseren zal ook niet zomaar werken. Je hebt geen eigen mailserver staan waar je agenda gegevens centraal bewaard worden. Een alternatief zou zijn Gmail. Hier kun je ook je outlook agenda mee synchroniseren en je nexus (is ook veel handiger voor je mail) ok ik dat maar eens proberen al vast bedankt voor de uitleg het is gelukt nogmaals bedankt
winwiz Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Mooi man Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen