sattv4iedereen Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 ik zoek ergens een switch,dat van 1 lnb kabel gaat naar bvb 4 uitgangen die je manueel of per ab kan verzetten.omdat ik diverse tuners heb met 2 ingangen,en eigenlijk 2 lnb kabel liggen heb.dit ook manueel of per ab veranderen,maar dan mogen ze niet storen op elkaar. ik weet niet of dergelijk iets bestaat. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
satencom Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Dat gaat niet lukken je hebt voor elke ontvanger een kabel nodig Je kunt 1 antenne kabel niet met meerdere ontvangers delen Ja het kan wel maar dan met beperkingen. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast SatMann Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 zou je kunnen oplossen met een quattro lnb te steken en dan een GSO, maar ik denk dat het voordeliger word met een quad lnb en dan overal een diseqc er tussen. en zoals satencom zegt, je kan het doen, maar dan ben je direct verplicht om overal naar hetzelfde te kijken en dat is niet de bedoeling toch?
satencom Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Het is zeker al gelukt, wand we krijgen geen antwoord. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen