tosca Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 Hallo allemaal Heb een een groot probleem denk ik. Heb eeb router maar het sidd ben ik kwijt ook op de router zit hij niet meer een van mijn kinderen heeft dat er leuk afgehaald. Nou wil ik een nieuwe laptop op het internet aan sluiten , maar weet dus de code niet meer. Hoe kan ik dat terug vinden,zit nu op mijn eigen pc ook draadloos zit het niet in mijn pc de code. vast bedankt en allemaal een Zalig Kerstfeest en een goed nieuwjaar. Aad
winwiz Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Kun je niet gewoon in de router kijken? Desnoods maak je een nieuwe SSID aan en een nieuw Wachtwoord. In je eigen PC kun je in ieder geval je SSID zien. Het zou wel handig zijn als je aangeeft welk besturingssysteem je hebt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Bigfoot Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Met dit programmaatje kun je de key achterhalen http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Een andere optie is om in te loggen op de router..... typ maar eens 192.168.1.1 of 192.168.1.254 in
tosca Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 Goede morgen. Gaat helaas niet ,ik zit in Gran Canaria heb daar movistar van telefonica en de router zit gelast. Heb vista . Vast bedankt Aad
SnijdeA Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Als jij niet in de router kan, dan kunnen jouw kinderen dat toch ook niet ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Er is altijd een laatste redmiddel: router naar fabrieksinstellingen resetten en alles opnieuw instellen. Bij reset naar fabrieksinstellingen is ook het initiële wachtwoord (staat in 't boekje) weer terug.
rudolfdebeer Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Mits je het goeie adres om hem aan te spreken nog weet. De mijne mysterieus gereset deze week. Nooit handboek gekregen (TG787). Kennelijk nog al met wat verschillende IP's in omloop. Gelukkig goeie persoon aan service desk KPN deze keer. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
theparasol Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Niks mysterieus, die KPN dsl modems worden remote voorzien van nieuwe firmware als ze dat uitkomt. Zelf ook al eens meegemaakt bij de internetplusbellen lijn van mijn ouders. Alles ok ingesteld alles werkte ook prima en ineens: poef factory default. Weer een extra reden om nooit geen zaken meer met KPN te doen!
rudolfdebeer Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 internetplusbellen lijkt goedkoop. Van mij dus door niemand aan te leveren. Analoog is zo slecht nog niet. Snap alleen niet de waanzinnig hoge prijs. In derde wereld land is dat goedkoop en mobiel duur. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Poetsdoekje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Bigfoot Met dit programmaatje kun je de key achterhalenhttp://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Waaauw Bigfoot, alle toeters en bellen gaan rinkelen van mijn antivirusprogramma als je het programma wilt starten En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
winwiz Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Bigfoot Met dit programmaatje kun je de key achterhalenhttp://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Waaauw Bigfoot, alle toeters en bellen gaan rinkelen van mijn antivirusprogramma als je het programma wilt starten volgens mij kun je dan alleen een key achterhalen die al eens gebruikt is op je eigen computer....Niet van een netwerk wat in de lucht staat. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Poetsdoekje Geplaatst: 5 februari 2011 Geplaatst: 5 februari 2011 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Bigfoot Met dit programmaatje kun je de key achterhalenhttp://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html Waaauw Bigfoot, alle toeters en bellen gaan rinkelen van mijn antivirusprogramma als je het programma wilt starten volgens mij kun je dan alleen een key achterhalen die al eens gebruikt is op je eigen computer....Niet van een netwerk wat in de lucht staat. Dat begrijp ik, het gaat ook om de eigen computer, maar hoe is het met al die toeters en bellen?? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Penthe Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Citaat: Goede morgen. Gaat helaas niet ,ik zit in Gran Canaria heb daar movistar van telefonica en de router zit gelast. Heb vista . Vast bedankt Aad De SSID en de de inlog code staan op de onderkant van je router, en deze laat zich normaliter NIET aanpassen tenzij je zelf andere software in je router hebt gezet die niets met Movistar te maken heeft.
PeHa Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Origineel bericht van: Penthe De SSID en de de inlog code staan op de onderkant van je router, en deze laat zich normaliter NIET aanpassen tenzij je zelf andere software in je router hebt gezet die niets met Movistar te maken heeft. Als je het openingstopic leest is dat juist niet meer zo. Origineel bericht van: tosca Hallo allemaal Heb een een groot probleem denk ik. Heb eeb router maar het sidd ben ik kwijt ook op de router zit hij niet meer een van mijn kinderen heeft dat er leuk afgehaald. Nou wil ik een nieuwe laptop op het internet aan sluiten , maar weet dus de code niet meer. Hoe kan ik dat terug vinden,zit nu op mijn eigen pc ook draadloos zit het niet in mijn pc de code. vast bedankt en allemaal een Zalig Kerstfeest en een goed nieuwjaar. Aad VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
JoSchaap Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 heb je wel naar de laatste reactiedatum gekeken, voor je je antwoord plaatste? **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
Aanbevolen berichten