Gast Mimisiku Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Jazeker, je kunt de code achterhalen via een PC die op de router werkt.. Ik mag geen links plaatsen, maar er zijn programma's genoeg...
rudolfdebeer Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Je provider moet je ook uit de brand kunnen helpen op afstand. KPN kan dit op die Thomsons bv. Soms word je gehackt en zijn het niet je kids. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Pacman Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Origineel bericht van: Mimisiku Ik mag geen links plaatsen, Onzin en helemaal niet waar. Je mag gewoon links plaatsen naar die programma's zolang je niet linkt naar een webshop of key site.
Beheerder Michel Geplaatst: 12 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 12 mei 2011 Aangezien de vraag van vorig jaar is, gaat het topic op slot. Ik kan me niet voorstellen dat de vraag nog actueel is. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten