Raphie Geplaatst: 23 december 2010 Geplaatst: 23 december 2010 ik heb het meest recente iCVS image geinstalleerd met GP3 add-on maar ik krijg m'n sat configuratie niet goed. ik configureer m'n sats via setup en kan ze scannen en heb dan beeld, maar als ik de satje lijst upload dan werken diezelfde sats via het bouquet menu niet meer (alle kanalen donkergrijs) het lijkt er dus op dat de satellite.xml van satje en gemini verschillen? iemand hier een oplossing voor? ben al de hele avond aan het prutsen, maar het wil niet lukken. VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Raphie Geplaatst: 24 december 2010 Auteur Geplaatst: 24 december 2010 probleem is inmiddels opgelost, handmatig alle services verwijderd en zelf via FTP settingslijst en satellitte.xml erin gezet op een of andere manier was de settings.xml in enigma2 corrupt geraakt. Na het uploaden de stekker eraf ff 2 min wachten en alles werkt weer naar behoren. Ik had al bijna een jaar geen update gedaan (zat op Gemini 5) maar het lijkt erop dat de recente images toch weer net allemaal iets anders werken. Maar goed, het werkt weer. VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen