vladimirke Geplaatst: 24 december 2010 Geplaatst: 24 december 2010 Origineel bericht van: Michel Nee, the incredible city of Budel Mvg, Michel
maja Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 @ D_V (Citaat) Hier ook maar even gedaan want ik had geen ontvangst meer op de 23,5. De rest wel vreemd genoeg. Is helemaal niet zo vreemd kijk maar eens naar het soort lnb 2e van rechts. Deze krijgt op de zijkanten ook instraling de andere niet. Daarom is deze lnb bij regen ook niet zo goed.
columbo Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 In limburg rijd de poltie met sneewkettingen,eigenlijk verboden in NL maar met deze sneewval is het met een knipoog toegestaan,trouwen het strooizout begind al op te raken,men strooit nu zand hier en daar.Is ook beter voor het millieu.hier in gelderland zuid ca 30 cm sneeuw.De schapen staan niet in de stal met Jozef en Maria met de Os en de Ezel,maar lopen lekker buiten in de wei,die vinden het maar niks om de hele dag in zo'n Stal te staan.
D_V Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: maja Is helemaal niet zo vreemd kijk maar eens naar het soort lnb 2e van rechts. Deze krijgt op de zijkanten ook instraling de andere niet. Daarom is deze lnb bij regen ook niet zo goed. O. die Alps lnb bedoel je? Ja, dat was eigenlijk even een noodoplossing aangezien de inverto's op waren. Hij geeft prima ontvangst op de sirius dus ik heb eigenlijk uit luiheid maar laten zitten.
Gene 1225 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Dak kerk in Diepenbeek (bij Hasselt) ingestort door gewicht van sneeuw . Gelukkig enkele uren na de nachtmis . Foto : HBVL Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Lambik61 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik vraag me dan toch af hoe de staat van onderhoud is van de kerk. Dit is niet de eerste winter met veel sneeuw. En zeker gelukkig dat er alleen materiele schade is. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
1pm Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Geplaatst: 26 december 2010 En weer volle bak sneeuw hier 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
mneerhout Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: Michel Hier ligt net iets meer. We hebben de demo cam maar even omgedoopt tot sneeuwcam SNEEUWCAM-1 Mvg, Michel Zo mooi plaatje van die Axis cam zeg, heb je ook die Axis Cams app op je iPhone Michel? Ik wel, nu de cams (duur maar goed) nog kopen.
Loui (K) Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: Michel Hier ligt net iets meer. We hebben de demo cam maar even omgedoopt tot sneeuwcam SNEEUWCAM-1 Mvg, Michel kun je het gebruikersnaam en wachtwoord er ook even bij zetten hi
mneerhout Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 zonder ip-adres heb je daar weinig aan(edit:onee je hebt gelijk), maar wat een plaatje nu, zie soms een auto langsrijden zelfs, daar kan opsporing verzocht een puntje aan zuigen! off-topic: wil hier de boel er ook mee behangen wegens inbrekende bondkraagjes, stuur maar bericht voor het goedkoopste adres voor die Axis Cams. Of een group-buv, heb ook nog een werkplaats.(die al eens bezocht is via de overhead...) Aan een 3TB NAS hangen op de hoogste resolutie.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Ook een mooie webcam om te zien: http://www.terena.org/webcam/ zelfs met geluid!
looney2 Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: mneerhout zonder ip-adres heb je daar weinig aan(edit:onee je hebt gelijk), maar wat een plaatje nu, zie soms een auto langsrijden zelfs, daar kan opsporing verzocht een puntje aan zuigen! off-topic: wil hier de boel er ook mee behangen wegens inbrekende bondkraagjes, stuur maar bericht voor het goedkoopste adres voor die Axis Cams. Of een group-buv, heb ook nog een werkplaats.(die al eens bezocht is via de overhead...) Aan een 3TB NAS hangen op de hoogste resolutie. Weet niet hoe politie bij jouw is, maar hier in Arnhem twee keer ingebroken daders staan er duidelijk op, zelfs met een closeup. inclusief kenteken van de vlucht auto (die niet als gestolen stond vermeld) Heb speciaal een goede camera aangeschaft die alles duidelijk en haarscherp toont noppes nada geen prioriteit. Dus daarvoor raad ik niet zo`n goede camera aan (want dat is het wel hè) HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Laat die dieven dat maar niet merken dat het van die goede camera's zijn, anders jatten zie die ook nog.
JosFop4Sat Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ook een mooie webcam om te zien: http://www.terena.org/webcam/ zelfs met geluid! Echt een mooi plaatje. Ik vraag me af wie de WC-zuil omgelegd heeft. Door de tram ? You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: D_V Origineel bericht van: 1pm heb schotel zojuist sneeuwvrij moeten maken Hier ook maar even gedaan want ik had geen ontvangst meer op de 23,5. De rest wel vreemd genoeg. als 23,5 ook die LNB is die daar op de foto zichtbaar veel te ver naar achter in de LNB mount staat is dat logisch. dan is het brandpunt / focus niet correct en dan heeft die meer last van die sneeuwmuur op de secundaire spiegel All The Ladies Fat Boy Slim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen