Ga naar inhoud


Limburg chaotische toestanden


1pm

Aanbevolen berichten


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ D_V (Citaat)

Hier ook maar even gedaan want ik had geen ontvangst meer op de 23,5. De rest wel vreemd genoeg.

 

Is helemaal niet zo vreemd kijk maar eens naar het soort lnb 2e van rechts. Deze krijgt op de zijkanten ook instraling de andere niet.

Daarom is deze lnb bij regen ook niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In limburg rijd de poltie met sneewkettingen,eigenlijk verboden in NL maar met deze sneewval is het met een knipoog toegestaan,trouwen het strooizout begind al op te raken,men strooit nu zand hier en daar.Is ook beter voor het millieu.hier in gelderland zuid ca 30 cm sneeuw.De schapen staan niet in de stal met Jozef en Maria met de Os en de Ezel,maar lopen lekker buiten in de wei,die vinden het maar niks om de hele dag in zo'n Stal te staan.

post-33806-1318261632,3719_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maja

Is helemaal niet zo vreemd kijk maar eens naar het soort lnb 2e van rechts. Deze krijgt op de zijkanten ook instraling de andere niet.
Daarom is deze lnb bij regen ook niet zo goed.


O. die Alps lnb bedoel je? Ja, dat was eigenlijk even een noodoplossing aangezien de inverto's op waren. Hij geeft prima ontvangst op de sirius dus ik heb eigenlijk uit luiheid maar laten zitten.

blush
Link naar reactie
Delen op andere sites

zonder ip-adres heb je daar weinig aan(edit:onee je hebt gelijk), maar wat een plaatje nu, zie soms een auto langsrijden zelfs, daar kan opsporing verzocht een puntje aan zuigen!

off-topic: wil hier de boel er ook mee behangen wegens inbrekende bondkraagjes, stuur maar bericht voor het goedkoopste adres voor die Axis Cams. Of een group-buv, heb ook nog een werkplaats.(die al eens bezocht is via de overhead...) Aan een 3TB NAS hangen op de hoogste resolutie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mneerhout
zonder ip-adres heb je daar weinig aan(edit:onee je hebt gelijk), maar wat een plaatje nu, zie soms een auto langsrijden zelfs, daar kan opsporing verzocht een puntje aan zuigen!
off-topic: wil hier de boel er ook mee behangen wegens inbrekende bondkraagjes, stuur maar bericht voor het goedkoopste adres voor die Axis Cams. Of een group-buv, heb ook nog een werkplaats.(die al eens bezocht is via de overhead...) Aan een 3TB NAS hangen op de hoogste resolutie.


Weet niet hoe politie bij jouw is, maar hier in Arnhem twee keer ingebroken daders staan er duidelijk op, zelfs met een closeup. inclusief kenteken van de vlucht auto (die niet als gestolen stond vermeld)
Heb speciaal een goede camera aangeschaft die alles duidelijk en haarscherp toont noppes nada geen prioriteit.
Dus daarvoor raad ik niet zo`n goede camera aan (want dat is het wel hè)

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ook een mooie webcam om te zien: http://www.terena.org/webcam/
zelfs met geluid!


Echt een mooi plaatje. Ik vraag me af wie de WC-zuil omgelegd heeft.
Door de tram ?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_V
Origineel bericht van: 1pm
heb schotel zojuist sneeuwvrij moeten maken


Hier ook maar even gedaan want ik had geen ontvangst meer op de 23,5. De rest wel vreemd genoeg.

sv0wn7.jpg


als 23,5 ook die LNB is die daar op de foto zichtbaar veel te ver naar achter in de LNB mount staat is dat logisch.
dan is het brandpunt / focus niet correct

en dan heeft die meer last van die sneeuwmuur op de secundaire spiegel

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...