Ga naar inhoud


Feedhunter Rini gedegradeerd????


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Door een andere feedhunter werd ik er attent opgemaakt!!

Ik ben van Sat4all feedhunter INEENS gedegradeerd naar

Sat4all verslaafd.

Ik vind het niet leuk om zo met een trouwe poster

met 22.890 postings om te gaan eek

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is mij ook overkomen Rini.

Heb intussen wel een beetje mijn avatar aangepast.

Echter vind ik het ook intriest dat dit gebeurt zonder enige vorm van een persoonlijke mededeling , niet alleen naar ons toe maar ook naar de andere leden toe. Schijnbaar is in deze vredige kerstperiode en beleefde motivatie teveel voor onze moderatoren/beheerder.

Ik weet alleen dat onze postings door velen hier worden gewaardeerd en dit is voor mij het belangrijkste.

Gelukkig bestaan er nog andere forums waar we WEL erkend worden als feedhunter. whistle

Ik kijk uit naar de reacties van onze leden hieromtrent. wink

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een heel slecht kerst cadeau slaat nergens op!

 

verwacht dan ook een uitleg van de moderators!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die werd z' tittel feedhunter ontnomen,(stondpaar dagne geleden opforum,

((zoeken & google) datbericht blijkbaar imiddels foetsie !!)

met resultat (software)blijkbaaar titel feedhunter geheel foetsie blush

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al contact opgenomen met een mod over het hoe en waarom ?

 

Als het met opzet is gebeurd doet dit berichtje van je de zaak niet echt veel goed !

 

Mij persoonlijk zal het aan mijn achterwerk oxideren welke "titel " ik hier heb, veranderd je hobby hier van ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De een noemt het postings, ik vind het meer een opeenstapeling van plaatjes, kijk maar naar het gros van de ondertiteling, het is veel van een ..reporter hier, vrouwelijke reporter daar, reportage zus en reportage zo. Het meeste is met een beetje ontvangstinstallatie zelf ook te spotten, voor mij heeft het geen meerwaarde. De hoeveelheid is geen enkele garantie voor het gebodene. Ben je verslaafd aan het plaatsen van postings, of het jagen? Ik vind verslaafd wel een mooi eufemisme voor jager!

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is iets met de software.

 

Ook alle Sat4all ereleden zijn (tijdelijk ?) hun eretitel kwijt.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterpas
De een noemt het postings, ik vind het meer een opeenstapeling van plaatjes, kijk maar naar het gros van de ondertiteling, het is veel van een ..reporter hier, vrouwelijke reporter daar, reportage zus en reportage zo. Het meeste is met een beetje ontvangstinstallatie zelf ook te spotten, voor mij heeft het geen meerwaarde. De hoeveelheid is geen enkele garantie voor het gebodene. Ben je verslaafd aan het plaatsen van postings, of het jagen? Ik vind verslaafd wel een mooi eufemisme voor jager!
waterpas


deze mening daar gaat het hier nu dus niet om
zij hebben een hobby die ze delen met anderen

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons allemaal misschien niet te veel speculeren en wachten tot iemand van de moderatoren met een antwoord komt.

 

Het is misschien gewoonweg een technisch probleem.

 

Is er trouwens al iemand die de moderatoren daarover heeft gecontacteerd. Dat lijkt mij het begin van alles, zoniet blijft het praten in het ijle.

 

Iedereen trouwens een prettige kerst.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...