Ga naar inhoud


Feedhunter Rini gedegradeerd????


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: waterpas
Het meeste is met een beetje ontvangstinstallatie zelf ook te spotten, voor mij heeft het geen meerwaarde.
da'sdan oook zoin afdeling ontvanger ,
welkeapparaten gheb/gebruik je ,of eigen website ook wink
Maar feeds zoeken,is een (leuke)kick smile bv FTA sporten smile
net zoalsommige graag hacken ,enkel feeeds zoeken s legaal smile

Origineel bericht van: waterpas
De hoeveelheid is geen enkele garantie voor het gebodene.
Klopt wel ,maar ....

Origineel bericht van: waterpas
Ben je verslaafd aan het plaatsen van postings, of het jagen? Ik vind verslaafd wel een mooi eufemisme voor jager!
waterpas
postre , lid , verslaaafd , feedhunter , erelid ,mod , super/global-mod , (site-)admin

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ferrarisat, ik doe niets anders dan het relativeren van de vermeende boosheid, met hobby's van anderen bemoei ik me al helemaal niet, ik deel ze hooguit. Feedhunter of Sat4all verslaafd, what's in a name? En dat wordt dan gebracht als een degradatie, pffh.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De board software wordt voorbereid voor een upgrade naar versie 8

Daarbij zijn de custum members op default komen te staan.

Dit houd dus in dat alle titels welke handmatig ingevuld zijn weer terug gevallen zijn op de titel welke door de board software wordt gegenereerd.

 

Helaas hebben wij geen lijst van de custum members, dus Ereleden en Feedhunters.

 

Wij, de moderators dus, zijn in overleg of we hier een oplossing voor kunnen vinden.

 

PS.

Mijn mening.

Het eenvoudigst zou zijn om gewoon opnieuw te beginnen en nieuwe titels alleen toe te kennen aan leden die zich bijzonder nuttig maken voor Sat4all.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja de forum software is er gewoon geschikt voor, om al die namen aan te passen en dat zonder enige problemen.

Er zijn zelfs hele leuke aanpassingen voor deze forum software te vinden.

Maar ja als je er geen zin in hebt mag dat ook gewoon vermeld worden hoor.

Maar ik ga me inhouden om negatief te worden anders heb ik een ban for life.

Of we krijgen de gouden schopstoel weer terug wink maakt mij niet uit hoor, de sat hobby is na genoeg helemaal dood op een paar leuke dingen na.

Sat4all is de gouden glans al een tijdje kwijt netzoals een bekende satshop ergens in Zoetermeer de naam krijg ik al niet meer uit mijn strot.

Maar effe terug ontopic.

 

Geef de mensen hun aangepaste namen terug en zet het feedhunter gedeelte ook weer open.

Soms ehhhhh heel vaak worden de mensen hier behandeld als kleuters.

Zo van als je stout bent neem ik je speeltje af, dan kunnen we beter naar een ander board gaan zonder deze gekke regels.

 

Succes mannen en wie weet tot ziens op een ander board, want kan waarschijnlijk nu wel rekenen op een ban.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, waar maakt iedereen zich weer druk over ?????

 

Wat maakt het uit wat er onder je nickname staat. Wat uitmaakt is wat je post, wat de boardsoft onder je nickname zet zal mij (en hopelijk de meeste leden) volledig wordt zijn.

 

Lekker belangrijk dus allemaal weer,

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens.

Ik kom hier ook al een tijdje maar er zitten er wel een paar tussen hoor.

Mijn part staat er poep onder mijn naam.

Zal er nooit van wakker liggen,ik kom hier om informatie te lezen en voor de rest zit het mij allemaal wel snor.

 

Prettige feestdagen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een grijs verleden zijn bij mijn account ruim 3 duizend postings per ongeluk gewist.

Ook mijn aanmeld datum is veranderd.

Ik maak me verder niet zo druk ,maar dat is mijn mening.

"Rini" is trouwens wel een bekende Nl inmiddels.

Reportage van hem was in 2010 op de NL televisie.

 

Satlux

 

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen.

Ik zal iets duidelijker maken.

Om de naam sat4all feedhunter gaat mij,in principe, helemaal niet.

Ik ben gewoon Feeedhunter Rini

maar....

een paar dagen geleden was er een open dag van een ander forum waar wij als feedhunters melding van maakten met, door ons via de satelleit, gemaakte foto`s. Toen werd er gedreigd om onze sat4all namen te verlagen en dat was bij sommigen ook gebeurd. Nu hoorde ik, en zag dat later ook,dat mijn sat4all naam ook verlaagd was, toen vroeg ik mij af of ik nu ook gedegradeerd ben.

Verder als iemand feedhunten foto`s verzamelen/stapelen vindt moet hij vooral niet meer bij ons onderdeel kijken.

Maar als ik zie dat bij b.v.het item tribunal voormalig Joegoslavie meer dan 13.000 hits zijn denk ik dat wij toch een beetje aan een behoefte voldoen. Dat geld zeker ook voor de sportwedstrijden.

Groeten ,

Fijne Kerstdagen en een zo goed mogelijk 2011 toegewenst.

 

Feedhunter Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niets persoonlijks naar de feedhunters Rini.

 

Jullie feed berichten werden echter misbruikt door enkele (super) moderators van dat andere forum om reclame te maken voor hun site.

Dat doen wij ook niet op hun forum, waar wij overigens buitengewoon onvriendelijk bejegend worden.

Daar lusten de honden geen brood van...

Deze bij herhaling geplaatste reclame berichten was de reden om de berichten te verwijderen én uiteindelijk het feed forum tijdelijk te sluiten.

Niet de feeds zelf was de reden van sluiting.

Als dan een feedhunter toch bij herhaling de reclame berichten c.q feeds terug plaatst dan verliest hij zijn custum titel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:

Als dan een feedhunter toch bij herhaling de reclame berichten c.q feeds terug plaatst dan verliest hij zijn custum titel.

 

Hi Johan,

 

Ik denk dat het mij betreft

 

Ik heb niets opzettelijk nogmaals geplaatst , alleen een vermoeden uitgesproken waarom de door mij geplaatste feedmelding verdwenen was, de verdwenen foto's van de feed heb ik opnieuw onder een topic van Rini geplaatst, dat topic bestond namelijk nog.

Wat er zich tussen 14.00 en 15.00 allemaal heeft afgespeelt weet ik niet want ik was niet aanwezig.

 

O,ja reclame heb ik zeker niet gemaakt.

 

Groet en fijn weekend BramJ

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...