Johan45 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Voor zover ik het zie zijn niet alleen je foto's maar ook de reclame berichten in het topic van Rini terecht gekomen. Misschien moet je daar de verantwoordelijken op het andere board over aanspreken. Ik wil en kan daar weinig of niets in betekenen in ieder geval. Maar no hard feelings, wat mij betreft is de kou al lang weer uit de lucht. Jij ook een fijn weekend. Vult u rustig aan !!!
Lambik61 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Het is toch wat met al die mooie titels. Om trots op te zijn, zeg maar. Dan heb ik hier nog een mooie titel voor sat4all. CU Lambik VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E
Gast Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: Johan45 Deze bij herhaling geplaatste reclame berichten was de reden om de berichten te verwijderen én uiteindelijk het feed forum tijdelijk te sluiten. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat: - reclame voor een ander satforum hier niet op prijs wordt gesteld - dergelijke berichten ook worden verwijderd maar: Om nu een paar leden tot een lagere rang te ´promoveren´ zou mij ook tegen de haren instrijken. Kom op beheer, draai die vriendelijke maatregel even heel snel terug. Een vergissing maken is menselijk en dat is hier kennelijk gebeurd. Dit gaat gewoon te ver!
joker55 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 waarom toch altijd weer die haat en nijd, ik dacht dat we dat toch achter ons hadden gelaten? Kerstgedachte !! HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Neptunus Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Sat4all moet meer uitgaan van de eigen kracht, en die is behoorlijk, zeker vergeleken met welk ander sat forum in de Benelux dan ook. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
blake7 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: Neptunus Sat4all moet meer uitgaan van de eigen kracht, en die is behoorlijk, zeker vergeleken met welk ander sat forum in de Benelux dan ook. En hoe zou dat nou komen! Nee ik ga het verleden niet oprakelen, daar hoeft nog niemand bang voor te zijn. Maar de echte sat fanaten uit het verleden, (dat zijn voornamelijk mensen die al mee lopen sinds de jaren 80)weten wel waar ik het over heb. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Gast celeron Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Het is altijd al moeilijk om niet de "verkeerde" tekst te gebruiken bij Sat4all. Heb al een paar keer een ban gehad omdat ik een eerlijk antwoord gaf op een in het forum gestelde vraag. Zelfs ook een ban nadat ik via PM info had gegeven v.w.b. CS. Houdt dus in, dat ook de gezonden PM's door Sat4all gelezen worden. Eigenlijk heb ik een ban voor de rest van mijn leven, maar kan om een of andere rede sinds mijn nieuwe pc weer inloggen. Daar ik de hobby zo goed als zeker een halt heb toegeroepen omdat het teveel tijd kosste, riskeer ik met dit bericht de voortzetting van de ban. Het gaat jullie allen goed voor de rest van het leven. Harrie, alias Cooper, alias Privatos, enz.
ferrarisat Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: celeron Zelfs ook een ban nadat ik via PM info had gegeven v.w.b. CS. Houdt dus in, dat ook de gezonden PM's door Sat4all gelezen worden. Harrie, alias Cooper, alias Privatos, enz. dit zal toch niet?? dat is toch prive?? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
5620_gek Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: ferrarisat Origineel bericht van: celeron Zelfs ook een ban nadat ik via PM info had gegeven v.w.b. CS. Houdt dus in, dat ook de gezonden PM's door Sat4all gelezen worden. Harrie, alias Cooper, alias Privatos, enz. dit zal toch niet?? dat is toch prive?? Voor de tijd van Michel was niets prive alles werd gelezen. Hoe het nu zit ?????
Johan45 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Verdachtmakingen waar geen verweer tegen mogelijk is. Maar pure leugens zijn het wel, bewijs is er niet om de simpele reden dat dit gewoon niet gebeurd. Dit valt onder de regel roddel en sfeer verpestende berichten. Op Sat4all zijn we daar, net als bij andere boards, niet van gediend.! Vult u rustig aan !!!
D.Quijote Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Ik dacht dat het voor de mods niet mogelijk was privé pm's te lezen, en dat is in een eerder toppic ook aan de orde geweest. Het lijkt me trouwens ook ondoenlijk trouwens. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
blake7 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Origineel bericht van: D.Quijote Ik dacht dat het voor de mods niet mogelijk was privé pm's te lezen, en dat is in een eerder toppic ook aan de orde geweest. Het lijkt me trouwens ook ondoenlijk trouwens. Salu2, D.Quijote Ja hoor dit is meer dan mogelijk geen probleem, en dit zijn geen leugens. Vroeger werd alles gelezen ook de PM's dat was niet zo moeilijk, de board software was toen nog niet zo goed als tegenwoordig. Dit werd op meerdere forums gedaan zo werden bepaalde dingen wel eens publiek, gemaakt die niet publiek mochten gaan. Ehhhhh ik heb niet specifiek gezegt dat het op sat4all was. Oja ik en anderen wel eens iets verteld en die dat werd publiek, en het werkte echt niet en toen was die mod de klos dat hebben we toen express gedaan. Hehehe waar is de BBS tijd gebleven. Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.
Johan45 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Toch wek je nu de indruk dat dit op Sat4all gebeurd. En daar neem ik geen genoegen mee met deze leugens. Het is aan jou om met een bevredigend antwoordt te komen op welke forums dit dan wel gebeurd. Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Is toch niet belangrijk op welke andere fora het zou gebeuren, als het hier maar niet gebeurd
Johan45 Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Wie A zegt moet ook B durven zeggen. Maar er is geen B, vandaar dat er geen antwoord van blake7 komt. Hij wilde even lekker belangrijk lijken, dat heeft dus niet lang geduurd. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten