Ga naar inhoud


Feedhunter Rini gedegradeerd????


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: blake7
Origineel bericht van: D.Quijote
Ik dacht dat het voor de mods niet mogelijk was privé pm's te lezen, en dat is in een eerder toppic ook aan de orde geweest. Het lijkt me trouwens ook ondoenlijk trouwens.

Salu2, D.Quijote


Ja hoor dit is meer dan mogelijk geen probleem, en dit zijn geen leugens.
Vroeger werd alles gelezen ook de PM's dat was niet zo moeilijk, de board software was toen nog niet zo goed als tegenwoordig.
Dit werd op meerdere forums gedaan zo werden bepaalde dingen wel eens publiek, gemaakt die niet publiek mochten gaan.
Ehhhhh ik heb niet specifiek gezegt dat het op sat4all was.
Oja ik en anderen wel eens iets verteld en die dat werd publiek, en het werkte echt niet en toen was die mod de klos dat hebben we toen express gedaan.
Hehehe waar is de BBS tijd gebleven.


Euhh Blake, kennen wij elkaar soms???

By the way, iedere mod die admin rechten heeft kan de database zo ophalen en de pm's eruit filteren, dit om in elk geval de bewering te ontkrachten dat het NIET mogelijk zou zijn PM's te lezen.
Voor de knoppenklikkers kan dit overigens met php my admin.

Johan, je trekt wel fel van leer, ik ben er 150% zeker van dat dit in het verleden wel degelijk gebeurd is, ik ben ooit geconfronteerd met een opmerking die alleen maar uit een pm naar een ander lid gehaald kon zijn.
Bewijs bewaar ik echt niet, dit is al een aantal jaren geleden gebeurd.

Verder zal het me een biet wezen wat er allemaal gebeurd, gelukkig levert ieder hobby-forum zijn eigen bijdrage.
Al ben ik het soms niet eens met de regels hier, ik vind namelijk een melding over de hobby, ook al wordt die door een andere hobbyclub georganiseerd, niet onder reclame vallen, het is wel een gemeenschappelijke hobby, en dat lijkt hier wel eens vergeten te worden.


Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blake7

Citaat: Oja ik en anderen wel eens iets verteld en die dat werd publiek, en het werkte echt niet en toen was die mod de klos dat hebben we toen express gedaan.

einde citaat

Verklaar je nader, blake7, als bovenstaande zin geen gel*l is van de eerste orde, dan wordt het tijd dat je weer eens fatsoenlijk nederlands gaat leren. Het lijkt erop dat je probeerd te stoken, maar je kunt nog geen lucifer aan krijgen. Die meneer die hier gedegradeerd zou zijn, heeft zelf de zaak al af gedaan als een onvolkomendheid, wat een tijd verspilling. Ik ben een "regular" hier, of ik het ooit tot Coremember schop weet ik niet, wat ik wel weet, is dat het weinig gaat bijdragen aan m'n cv, als daar in wordt vermeld dat ik gepromoveerd ben op sat4all. De hele aanleiding lijkt dus afgedaan, hou op met verdenkingen te suggereren, het vervuild het onderwerp waar hier over wordt gesproken.

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad... Rini heeft zijn verhaal helemaal duidelijk gemaakt.. lijkt me helemaal klaar voor een slotje.

 

Discussie die hier nu gaat is op zich wel leuk om lezen maar kan alleen maar negatieve gevolgen hebben...

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, niets nieuws onder de zon.

Hoge bomen vangen veel wind.

Als grootste satelliet forum van Nederland en België zijn er mensen die zich daar niet lekker bij voelen.

 

Ons beleid is er op gericht om het gebruik van Sat4all zo aangenaam mogelijk te maken voor onze leden.

En daar zijn onze regels voor een groot gedeelte debet aan.

Ook de hulp van leden om ons board schoon van handelaren - ook die via PM handelen - , helpt daar enorm aan mee.

De waarschuw moderator knop en de Pm van dit board worden door onze leden veelvuldig gebruikt om handelaren en illegale zaken aan te geven zodat wij daar als moderators tegen op kunnen treden.

 

De custom titels tenslotte zijn helaas gewist, van een degradatie is geen sprake.

Ik denk dat alle ex custum titel leden dit nu wel begrepen hebben.

 

Ik ga dit draadje sluiten.

Mochten er leden zijn die nog iets zinnigs willen schrijven dan is een verzoek daartoe via PM mogelijk.

Rest mij nog iedereen een fijne 2e kerstdag en een voorspoedig 2011 toe te wensen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Feedhunter Rini
Door een andere feedhunter werd ik er attent opgemaakt!!
Ik ben van Sat4all feedhunter INEENS gedegradeerd naar
Sat4all verslaafd.
Ik vind het niet leuk om zo met een trouwe poster
met 22.890 postings om te gaan eek
Feedhunter Rini


Rini, je bent bij mij nu wel flink in achting gedaald.

Ik heb je notabene een paar dagen geleden nog netjes geschreven dat als er een probleem is, je mij of een moderator even via PM en contactformulier moet benaderen en niet zomaar zo'n bericht in een openbaar forum moet kwakken.

Het enige dat je hebt bereikt is een hoop onvrede en lullige reacties van een paar leden die hier vrijwel nooit posten maar alleen maar komen zeuren en olie op het vuur komen gooien.
En dat alles zo rond kerstmis waar je zou verwachten dat iedereen wat verdraagzamer is.

Niemand is gedegradeerd, niemand is aangepakt, ik heb simpelweg alle custom titels per ongeluk verwijderd toen ik met onderhoud bezig was. Voor mij is deze software ook nog grotendeels nieuw.

Er waren 287 handmatig aangepaste titels en werkelijk alle mogelijke variaties werden gebruikt.

Het was voor mij onmogelijk om al die titels handmatig na te lopen om dat allemaal weer recht te trekken.

Ik kan namelijk niet bijvoorbeeld alle Sat4all Ereleden in een MySQL tabel selecteren als al die titels anders geschreven zijn. sat4all Erelid, Erelid, SAT4ALL ERELID enz.

Om die reden heb ik besloten alles recht te trekken door in eerste instantie iedereen de automatisch toegewezen titel terug te geven.

Ieder sat4all lid is bovendien gelijk.

Ik was eerder nog wel bereid het door de moderators inmiddels aangemaakte lijstje van speciale titels weer terug te zetten, maar na de reacties van enkele potloden hier, heb ik absoluut geen zin meer om hier nog tijd in te steken.

Heel misschien gaan we na versie 8 weer eens kijken of er leden zijn die een speciale titel verdienen, maar als het aan mij ligt blijft het zo.

Zo'n titel is bovendien een gunst en geen recht. Ik wordt af en toe wel eens een beetje onpasselijk van leden die denken dat zij hier kunnen of mogen bepalen wat wel en wat niet mag. Zo'n site is iemands eigendom die persoon bepaald of die personen bepalen wat er op zo'n site wel kan, mag en moet. Niemand anders.
Het enige recht dat een lid heeft is te komen en gaan wanneer hij of zij wil.

Afgezien van die rechten vind ik dat sat4all doorgaans heel erg veel rekening houd met de wensen van leden. Maak daar dan geen misbruik van a.u.b.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
...ik heb simpelweg alle custom titels per ongeluk verwijderd toen ik met onderhoud bezig was. Voor mij is deze software ook nog grotendeels nieuw.

Kan gebeuren...
Origineel bericht van: Michel
Er waren 287 handmatig aangepaste titels en werkelijk alle mogelijke variaties werden gebruikt.

Het was voor mij onmogelijk om al die titels handmatig na te lopen om dat allemaal weer recht te trekken.

Ik kan namelijk niet bijvoorbeeld alle Sat4all Ereleden in een MySQL tabel selecteren als al die titels anders geschreven zijn. sat4all Erelid, Erelid, SAT4ALL ERELID enz.

OK, je query kan er bijvoorbeeld zo uitzien:
Code:
SELECT * FROM `members` WHERE (`customtitle` LIKE '%ere%')

Het zoek argument is niet case sensitive, en door het juist gebruiken van "%" en het keyword "LIKE" kan je heel veel variaties in een keer eruit filteren...
Origineel bericht van: Michel
Zo'n titel is bovendien een gunst en geen recht.

Is het niet een kleine blijk van waardering voor de leden die "iets speciaals" hebben gedaan/doen voor sat4all? Bijvoorbeeld Ron en Ome Merde... Zijn die echt gelijk, dus niets meer of minder, aan alle andere "normale" leden?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat mij betreft is iedereen gelijk.

 

Ome Merde en ook Ron weten vast wel dat ze gewaardeerd worden/werden en zo zijn er nog velen meer die in het verleden veel hebben betekend voor deze site en ook zonder speciale titel weten dat ze gewaardeerd worden.

 

Ik snap best dat het even vreemd is dat al die titels weer standaard zijn, maar het is simpelweg veel te veel werk om dat steeds allemaal bij te houden.

 

Nu ze weg zijn, ga ik er dan ook (voorlopig) niet meer aan beginnen.

 

In de nieuwe software kunnen we op een goede manier met z'n allen de waardering voor andere leden kenbaar maken, zonder steeds heel omslachtig van alles te moeten wijzigen.

 

Tegen de tijd dat versie 8 er is, komt er dus weer iets vergelijkbaars. Geen zorgen, ga vrolijk wezen wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
In de nieuwe software kunnen we op een goede manier met z'n allen de waardering voor andere leden kenbaar maken, zonder steeds heel omslachtig van alles te moeten wijzigen.

Wow! Komt er een "thanks" knop? smile

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...