Ga naar inhoud


Feedhunter Rini gedegradeerd????


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Geen zorgen, ga vrolijk wezen wink

Ach ik zal het wel missen, maar ik kan niet echt begrijpen waar deze opmerking vandaan komt.
(Ik ben een positief ingesteld persoon, welke 99.99% van de tijd vrolijk is...)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder
Origineel bericht van: Big fellow
...ik kan niet echt begrijpen waar deze opmerking vandaan komt.
(Ik ben een positief ingesteld persoon, welke 99.99% van de tijd vrolijk is...)


Dat was gewoon een vrije vertaling van Don't worry, be happy (Bobby McFerrin) en was niet specifiek voor jou bedoeld.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die plannen liggen voorlopig helaas op de plank.

 

Ten eerste omdat het pas zin heeft na de update naar het kompleet verbouwde UBB v8 en ten tweede omdat we het voorlopig veel te druk hebben om er aan te werken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chrisch
Origineel bericht van: Michel
In de nieuwe software kunnen we op een goede manier met z'n allen de waardering voor andere leden kenbaar maken, zonder steeds heel omslachtig van alles te moeten wijzigen.

Wow! Komt er een "thanks" knop? smile


Als deze maar gebruikt word waarvoor het is bedoeld
anders heeft het echt geen toegevoegde waarde!

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ferrarisat
Als deze maar gebruikt word waarvoor het is bedoeld
anders heeft het echt geen toegevoegde waarde!


Romellen met dit soort dingen gaat niet echt. Er zijn logs die precies aangeven wie wanneer met welk IP adres op de knopjes klikken en voor de mods is het simpel te controleren. Je kan hier eigenlijk alleen maar misbruik van maken als je veel dummie accounts hebt en dat gaat hier geloof ik niet zo. Daarnaast heb je er eigenlijk niet veel aan als een post eruit springt en veel gewaardeerd wordt. Behalve de waardering dan. Een andere functie zou kunnen zijn wanneer er meerdere draadjes over hetzelfde onderwerp zijn je deze kan indexeren op waardering. Maar dit is allemaal zo suggestief.

Behalve voor het opleuken van de forums voor de gebruikers zelf heeft dit dus eigenlijk ook geen toegevoegde waarde.

Het is net zoals met de custom titles, zij hebben geen toegevoegde waarde anders dan dat je snel kan zien of iemand hier al lang is en blijkbaar gewaardeerd wordt. Maar weet je, bij dit soort dingen speelt zo veel meer mee.

Het is en blijft een zeg maar goed onderbouwde populariteits wedstrijd. Als 2 mensen alle 2 goede en met regelmaat antwoorden geven zal iemand die meer contact heeft met de bezoekers sneller zo een titel krijgen dan de andere.

Simpelweg omdat deze eerstgenoemde meer opvalt.

Bedoel hier verder niets mee, wil alleen maar aangeven dat custom titles, rep, waarderingsknoppen etc allemaal geen toegevoegde waarde hebben op 1 ding na; Het is leuk. En omdat het leuk is zijn we allemaal hier ooit gekomen. Omdat we het leuk vinden met onze spulletjes te rotzooien, het leuk vinden hier meer over te leren, het leuk vinden onze kennis te delen.

En zo is het ook leuk om mensen die eruit springen daarvoor waardering te geven. Althans, in mijn perspectief.

Internet is leuk, en het is jammer dat heel veel mensen dit voorbijschieten en het allemaal veel te serieus gaan nemen. Ikzelf raak soms ook in discussies verwikkeld dat ik later denk... waar maak je je druk om?

Ik kom hier met plezier om de mopjes te lezen, om af en toe wat te vragen, en wanneer ik kan een beetje te helpen. Als we dit nu eens allemaal met ingang van 2011 doen en het gerommel (wat mijn inziens allemaal wel meevalt hiero) van 2010 vergeten dan mogen jullie mij allemaal nog een hele hoop bijleren. smile

Beste wensen!

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Janneman
Origineel bericht van: Michel
Nu ze weg zijn, ga ik er dan ook (voorlopig) niet meer aan beginnen.


Mag ik een eigen titel ? wink


Ik twijfel tussen de sarcastise:

Lolbroek

of de serieuze:

Zeurkous

wink

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen.

Ik heb er een paar dagen over na gedacht.

Wat mij betreft is de discussie gesloten

Omdat je via p.m. en via het forum geen goede communicatie kan hebben.

Wat mij betreft ga ik weer gewoon aan feedhunten

Rini

I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15,  or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...