Ga naar inhoud

[IDL7000/Lemon070]Hoe sluit ik de coaxkabels goed aan?

bouler

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Als je op de achterzijde kijkt dan zie je dat de 2 bovenste aansluitingen de ingangen zijn.

Hoe je het moet instellen kan jij beter weten dan een ander, heb je 1 of 2 aanvoer kabels? Indien 2 kies je uiteraard voor dubbel want de andere 2 zijn de doorlus van 2 naar 1 of van 1 naar 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat de bedoeling is.

In je onder werp titel staat, Inverto IDL 7000 en je hebt het over een Lemon 070

wil je die door lussen .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: satencom
Ik weet niet wat de bedoeling is.
In je onder werp titel staat, Inverto IDL 7000 en je hebt het over een Lemon 070
wil je die door lussen .

Ik zie nergens dat hij het over een Lemon 070 heeft en in de onderwerp titel staat niets, de prefix is [iDL7000/Lemon070] dit zijn technisch gelijkwaardige apparaten.
IK denk dat hij gewoon 2 aanvoer kabels wil aansluiten dus moeten die op de bovenste aansluitingen.
Mocht hij door willen lussen dan zal er van de aangesloten ingang een kabel moeten lopen van de onderste uitgang van de aangesloten kabel naar de bovenste vrije aansluiting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de opmerkingen.

Ik heb 2 kabels van af een dubbele kop op de twee bovenste ingangen aangesloten. Het betreft inderdaad een

Inverto IDL 7000m . Ik wil dus niet doorlussen maar heb problemen met de instellingen om dat ik de regionale zenders in de woonkamer niet en op mijn hobbykamer wel ontvang.

Bouler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen