arcticbreeze Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Heb net een software update gedaan open pli op vu+duo en nu start de vu niet meer! Is het nog te redden of een hele nieuwe install? groeten, breeze Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
TheMystery Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Alleen een nieuwe install zal helpen VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
SubSense Geplaatst: 25 december 2010 Geplaatst: 25 december 2010 Blijft ie hangen op het splash screen? Dat had ik gisteren ook. Ik heb toen via een USB stick de VU+ Duo opnieuw ge-update en toen ging het wel goed. Ik geloof dat ik openpli versie 1.0 heb gepakt. Niet de beta. Map aanmaken op usb stick (vuplus) en daar het uitgepakte image in zetten. USB slot aan de voorkant gebruiken bij de smartcard slots. En dan herstarten. http://www.pli-images.org/ VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
arcticbreeze Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Zelfde probleem dus, ook via usb update en daarnaast een auto backup usb werkt prima had zo weer beeld. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen