Satori Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Je kunt de lijsten hier vinden. Groeten Satori
aukemuis Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 die lijst heb ik dus en die geeft problemen bij mij. Ik heb bovenstaande allemaal tien keer doorgelezen en zie niet wat ik verkeerd zou doen. Settings voor andere versies werkten altijd wel
Satori Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Geef me je email-adres via PM, dan stuur ik je aan andere versie om te proberen. Groeten Satori
klinkie Geplaatst: 7 september 2002 Geplaatst: 7 september 2002 @satori zou je mij ook de lijst kunnen sturen ? als het goed is heb je mijn email nog,mocht het niet het geval zijn dan hoor ik het wel. groeten andre dat zeg ik ..............linux
klinker Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 dit probleem heb ik ook ben maar een leek wie weet wel hoe het moet grtz klinker
Satori Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Geef me je email adres via PM, dan stuur ik je een nieuwe kanalenlijst en eeprom. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Hele tijd geleden ben ik hier ook mee bezig geweest ,maar helaas nooit gelukt ik heb ook de pioneer100 eens weer gepakt nog een poging gedaan ,nee he,nog steeds niet.Als dat pakketje de oplossing is zou je die mij ook willen toesturen Mijn e-mail adres heb je waarschijnlijk nog,ik stuur hem even per PM
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 Als je de channellist hebt geladen, dan moet je voor dat je de eeprom laadt even de deco uit en aan schakelen. Ik had dit ook. Natuurlijk moet je hem dan wel weer terug in service mode 2 zetten vooraleer je de eeprom laadt. Groeten
Gast Geplaatst: 8 september 2002 Geplaatst: 8 september 2002 FREETON bedankt voor de tip,het was me dit keer al gelukt.Ook mijn dankt gaat naar SATORI
Gast Geplaatst: 10 september 2002 Geplaatst: 10 september 2002 Freeton doe je dat met de 4.38 settings of oudere?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen