Ga naar inhoud


[RE-9000HD] CI+ module in rebox


mike c200

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Voor de Rebox 4000, is men afhankelijk van de eisen, die Canaaldigitaal aan een goedgekeurde ontvanger stelt.

Aangezien jij schrijft, dat je al een jaar geleden overgestapt bent naar alternatieve software, en je zelf daardoor geen kennis draagt van de huidige stand van de software, is je opmerking een aanname.

 

Diegenen, die ondertussen een 8000 en 9000 bezitten, hebben ondertussen kunnen vaststellen, dat deze boxen met alle software updates redelijk aangepast zijn op de specifieke Canaaldigitaal situatie. Er zijn nog steeds bugs, die opgelost moeten worden, maar andere soortgelijke ontvangers hebben ook zo hun problemen.

 

Ik heb de indruk dat jij persoonlijk een steeds hoger oplopend conflict hebt met de importeur.

 

Open daarvoor dan zelf een topic, en laat deze en andere topics op dit forum daarvan gevrijwaard.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of jullie hebben honger of jullie kunnen het niet hebben als de FIRMA wordt aangevallen. En het lijkt erop dat als ik een bericht plaats er alarmbellen gaan rinkelen. Ik kan zelf in een PM mijn website niet meer melden! SCHANDALIG!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebox 9000 met Octagon FW en CDS+TVV kaartje = fun, want hier werkt wel een en ander.

 

Rebox 9000 met originele FW = miserie; want sommige zenders komen er niet uit (zoals bv Trace Tropical) en zou volgens de mensen bij Rebox in mijn geval wegens een te grote HD zijn; terwijl ze op hun FAQ zelf zeggen dat een 9000 in wezen tot 4TB zou moeten ondersteunen.

 

 

Een sluitende garantie dat de TS tevreden zal zijn met HD+/CI+ op een geconverte Rebox zal niemand kunnen geven (toch niet van de Forum leden; de importeur zal alleen maar zeggen dat je de garantie om zeep geholpen hebt). Vandaar dat het inderdaad zoals reeds aangegeven misschien beter is om een Atevio/Octagon op te zoeken (indien mogelijk); niet enkel wat prijs betreft maar misschien wat ook support betreft.

 

Waarom duurt het altijd een eeuwigheid om een degelijke FW vrij te geven? Octagon FW is al van 3/12 vrij; bij Rebox blijft het nog steeds stil... Noch de 8000 of 9000 zijn TVV/CDS goedgekeurd, dus waarom zo'n lange validatie/wijzigingen?

 

Ik zou geen Rebox'en aanraden aan vrienden en familie... Waarom niet? Support die redelijk naast de kwestie antwoord zonder probleem ook maar terdege te onderzoeken; de prijs van de box lijkt me nu wel overdreven, zeker om dat er al opvolgers beschikbaar zijn...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ Vandoorn

 

Deze bovenstaande post van je is precies wat ik bedoel te zeggen.

 

Hij voegt niets toe aan dit onderwerp.

 

 

Terug on topic!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: vandoorn
Octagon heeft overal plugins voor. Met Octagon FW. krijg je box altijd goed werkend.


Origineel bericht van: vandoorn
Garanderen doe ik niets. Het is een rebox dus je weet het maar nooit.


Geert,

Het zou je sieren om nu eens een technisch inhoudelijk en fatsoenlijk goed onderbouwd antwoord dan wel advies te geven zodat de TS daar ook echt iets aan heeft.

Volgens mij weet jij hier niets van want de TS heeft het over een RE-9000 en jij hebt schijnbaar alleen ervaring met een RE-4000.
Dit is totaal niet vergelijkbaar.

Verder beweer je in het vorige bericht dat je met de Octagon Plug-ins altijd alles goed werkend krijgt en in het volgende bericht trek je dit weer in.
Ook doe je dergelijke uitspraken zonder enige technische onderbouwing want jij hebt immers geen ervaring met een RE-9000 i.c.m. de Octagon FW plus bijbehorende Plug-ins.



Ik trek niets in! Het is zoals het is. Dus als ik geen 9000 heb mag ik niet reageren. Als ik Of-topic ben is Ceesv dat ook want die heeft het over een Humax Icord. Heeft er ook niets mee te maken. We hebben het over R....
De_Perre heeft gelijk niemand kan de TS een garantie geven.
Ook ik zal niemand een R.... aanraden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vandoorn
Of jullie hebben honger of jullie kunnen het niet hebben als de FIRMA wordt aangevallen. En het lijkt erop dat als ik een bericht plaats er alarmbellen gaan rinkelen.


Waarschijnlijk bedoel je met 'jullie' ook mijn reactie.
Op geen enkel moment heb ik een positieve dan wel negatieve reactie gegeven die in verband kan worden gebracht met de firma Rebox.
Waar ik wel moeite mee heb is het feit dat jij regelmatig ongenuanceerde opmerkingen maakt over apparatuur waar jij geen ervaring mee hebt.
De reacties missen elke technische onderbouwing en zijn zoals Ceesv het ook al omschrijft zonder verdere toegevoegde waarde.

Jij mag best op een topic over een RE-9000 reageren maar doe dat dan met een opmerking waar iemand iets mee kan.
Het enige wat ik alleen maar uit jouw opmerkingen kan opmaken is een al dan niet terechte opgekropte frustratie.

...en mijn excuses, dit was ook weer Off-Topic maar ik moest het toch wel even kwijt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vandoorn
Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: vandoorn
Octagon heeft overal plugins voor. Met Octagon FW. krijg je box altijd goed werkend.


Origineel bericht van: vandoorn
Garanderen doe ik niets. Het is een rebox dus je weet het maar nooit.


Geert,

Het zou je sieren om nu eens een technisch inhoudelijk en fatsoenlijk goed onderbouwd antwoord dan wel advies te geven zodat de TS daar ook echt iets aan heeft.

Volgens mij weet jij hier niets van want de TS heeft het over een RE-9000 en jij hebt schijnbaar alleen ervaring met een RE-4000.
Dit is totaal niet vergelijkbaar.

Verder beweer je in het vorige bericht dat je met de Octagon Plug-ins altijd alles goed werkend krijgt en in het volgende bericht trek je dit weer in.
Ook doe je dergelijke uitspraken zonder enige technische onderbouwing want jij hebt immers geen ervaring met een RE-9000 i.c.m. de Octagon FW plus bijbehorende Plug-ins.



Ik trek niets in! Het is zoals het is. Dus als ik geen 9000 heb mag ik niet reageren. Als ik Of-topic ben is Ceesv dat ook want die heeft het over een Humax Icord. Heeft er ook niets mee te maken. We hebben het over R....
De_Perre heeft gelijk niemand kan de TS een garantie geven.
Ook ik zal niemand een R.... aanraden.


ben het met andere gebruikers eens, als je niets zinnigs te vertellen heb zeg dan niets want er genoeg mensen die wel iets positiefs te zeggen hebben
wilde dit graag kwijt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: vandoorn
Of jullie hebben honger of jullie kunnen het niet hebben als de FIRMA wordt aangevallen. En het lijkt erop dat als ik een bericht plaats er alarmbellen gaan rinkelen.


Waarschijnlijk bedoel je met 'jullie' ook mijn reactie.
Op geen enkel moment heb ik een positieve dan wel negatieve reactie gegeven die in verband kan worden gebracht met de firma Rebox.
Waar ik wel moeite mee heb is het feit dat jij regelmatig ongenuanceerde opmerkingen maakt over apparatuur waar jij geen ervaring mee hebt.
De reacties missen elke technische onderbouwing en zijn zoals Ceesv het ook al omschrijft zonder verdere toegevoegde waarde.

Jij mag best op een topic over een RE-9000 reageren maar doe dat dan met een opmerking waar iemand iets mee kan.
Het enige wat ik alleen maar uit jouw opmerkingen kan opmaken is een al dan niet terechte opgekropte frustratie.

...en mijn excuses, dit was ook weer Off-Topic maar ik moest het toch wel even kwijt.


Ik geloof niet dat alle berichten die jij post allemaal even zinnig zijn en als dat wel zo is dan ging ik als jou was bij R.... werken. Jij weet dan alles en kun je de problemen die ze maken oplossen.
Ik vindt het allemaal zo zielig die heiligverklaringen van jullie 9000
Hier laat ik het bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: vandoorn

Hier laat ik het bij.

Hierbij het vriendelijke verzoek om je dan ook hieraan te willen houden.


Zo kunnen we blijven doorgaan!

Laat dit TOPIC over de CI+ en of de HD+ gaan, A.U.B., het andere is ook interessant, maar graag in een ander draadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer iemand nog iets On topic te melden heeft, kan hij of zij zich met een PM bij mij melden, zodat dit gepost kan worden.

 

Voor alle off-topic berichten verwijs ik iedereen naar het of-topic forum van dit board.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...