Doerak Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Wie herkent dit en wat is er aan te doen. Mijn DB reageert alleen nog maar op de aan/uit toets van mijn ab. Heb ab uit elkaar gehaald en printplaat, kussentje e.d. schoongemaakt maar dat bied geen soelaas. E.e.a. is volgens mij ontstaan na het verwijderen van de batterijen. Greetz,
iemand Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 controleer de werking van je AB met een digitale fotocamera of webcam of camera in je mobiel. De camera kan het InfraRode licht zien en voor jou omzetten naar zichtbaar licht. Zo " zie" je bij het indrukken van een toets de IR-led oplichten. Loop zo alle toetsen even na. gr. Erik
Doerak Geplaatst: 27 december 2010 Auteur Geplaatst: 27 december 2010 Heb je advies opgevolgd. Zag "iets" oplichten bij het indrukken van de aan/uit toets. Bij de overige toetsen gebeurde er m.i. niets. Vandaag nieuwe ab ontvangen. Werkte gelijk. Mocht iemand ooit nog een oplossing voor de oude ab weten, laat het hier dan gaarne weten. Greetz,
mereltje Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Kliko Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
iemand Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 of het als een uitdaging zien de oude weer aan het werk te krijgen. meestal is huidslijm etc in het apparaat gekropen en ontstaan contactproblemen batterijen eruit, schroefje verwijderen openbreken met zacht geweld drukknoppenmat (rubber mat) reinigen met groene zeep en een dagje laten drogen printzijde reinigen, met spiritus of contactspray oid suc6 gr. Erik
Doerak Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Origineel bericht van: Doerak Heb ab uit elkaar gehaald en printplaat, kussentje e.d. schoongemaakt maar dat bied geen soelaas. Zoals je ziet had ik dat al geprobeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen