Ga naar inhoud

[Release!] Newnigma2 v3.1.3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Portforwarding gebruiken van je router?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Ik meen mij te herinneren dat ik op de DM600PVR met een Gemini 4.16 image ook op de machine nog iets moest/kon instellen.

Asscom-Reference, Oyster CI, Adimo Jazz, DM600PVR, DM500HD

M.v.groet, He®man

Geplaatst:

Waarom? Als je er van buiten bij wil komen laat je bv poort 4000, aan je externe kant, doorverwijzen naar 22 (ssh) of (23) telnet je dm. Helemaal zuiver doe je dit mbv de public keys maar dat is een ander verhaal.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neo
3.1.2 draait hier al super goed. Ik moet zeggen dat de changelog mij niet 100% overuigt om deze update te installeren.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

Mijn ervaring is dat ik deze niet geinstalleerd krijg.
Had een tijd geleden ook al geprobeerd om over te gaan op de 3 versie en lukte toen ook niet.
Wou eerst overgaan op de 3.1.2 om daarna de update te doen naar 3.1.3.
Tijdens reboot na het flashen loopt de box vast, na meerdere pogingen terug gegaan naar 2.8.4
Wat me een beetje verwonderd is dat de background tijdens booten niet deze is van de eerdere newnigma versies.
Is deze update wel geschikt voor 7025+ ??

Grtz

DM920UHD

Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.

Geplaatst:

Oke mensen,

Ik heb gevonden wat ik wou,

in Gemini2 v5.10 kan ik de poorten benoemen en tegelijkertijd ook beveiligen.

Het is nu mogelijk om vanaf b.v. mijn werk alles in te stellen opnames te maken of de Timer in te stellen.

Het is me zelfs gelukt vanaf mijn HTC Legend Android toestel de DM500HD te besturen.

Fisker

Asscom-Reference, Oyster CI, Adimo Jazz, DM600PVR, DM500HD

M.v.groet, He®man

Geplaatst:

hier geflasht naar 3.1.3 zonder probleem .Epg rytec, VideoTs, Iso kortom alles werkt prima zoals voordien trouwens.

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen