Mr DVB Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Goed nieuws! Ik vond gisteren op het forum van Digital Spy een thread waarin staat dat de geldigheid van de TNTSAT smartcards na 4 jaar, de geldigheidsduur, jaarlijks met één jaar verlengd zal (gaan) worden. Jaarlijks wordt bekeken of er sprake is van piraterij, lees grootschalige fraude, alvorens men de kaarten weer voor de periode van een jaar 'open schakelt'. Op dit Engelstalige forum staat een vertaling vanuit het Frans van de TNTSAT website waarin dit gesteld wordt. Link: Thread over TNTSAT smartcards LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
Gast Paullo Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 Wel echt nieuws zou ik dat niet noemen, want dat staat ondertussen al een aantal jaren op die website. Ondertussen is de codering van de TNTsat-codering gekraakt en veronderstel ik dat er geen verlengingen met één jaar gaan komen, maar er een wissel op kosten van de gebruikers aankomt. Greets
Mr DVB Geplaatst: 26 december 2010 Auteur Geplaatst: 26 december 2010 Origineel bericht van: Paullo Wel echt nieuws zou ik dat niet noemen, want dat staat ondertussen al een aantal jaren op die website. Ondertussen is de codering van de TNTsat-codering gekraakt en veronderstel ik dat er geen verlengingen met één jaar gaan komen, maar er een wissel op kosten van de gebruikers aankomt. Greets Oeps! Ik had het echter hier nog nergens gelezen. Wat in ieder geval zo is is dat mijn Engels veel beter is dan mijn Frans, anders had ook ik het allang begrepen. Laten we maar hopen dat het gewoon verlengd wordt. Ik heb nog geen andere berichten gehoord of gelezen, maar zoals gezegd mijn Frans is niet toereikend voor dit soort zaken. Weet jij, Paollo, overigens wanneer in 2011 de eerste kaarten verlopen zullen zijn, m.a.w. wanneer in 2007 startte TNTSAT? LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)
Gast Paullo Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 In augustus 2007 is de verspreiding over heel Frankrijk gestart, na een voorbereidingsperiode met een beperkte verspreiding vanaf juni 2007. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen