Gast Duolist Geplaatst: 26 december 2010 Geplaatst: 26 december 2010 In PLi is het me niet mogelijk vertraagd (voor- en achteruit) te spoelen in opnames. Ik gebruik vanuit de pauzestand "Snel vooruit" (dan wordt wel keurig 1/8, 1/4 en 1/2 gemeld) en "snel achteruit" (heeft helemaal geen effect. Zie ik iets over het hoofd? Gaat het in een ander image wel?
Gast Duolist Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Niemand kan aangeven of vertraagd voor-en achteruit afspelen bij hem lukt?
Moderator wiz Geplaatst: 29 december 2010 Moderator Geplaatst: 29 december 2010 ik zal vanmiddag eens kijken voor je wat de mijne doet. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Origineel bericht van: Duolist In PLi is het me niet mogelijk vertraagd (voor- en achteruit) te spoelen in opnames. Ik gebruik vanuit de pauzestand "Snel vooruit" (dan wordt wel keurig 1/8, 1/4 en 1/2 gemeld) en "snel achteruit" (heeft helemaal geen effect. Zie ik iets over het hoofd? Gaat het in een ander image wel? Net even getest en vertraagd achteruit werkt bij mij helemaal niet en bij vertraagd vooruit werkt alleen 1/4 en 1/2 goed 1/8 niet. Onder menu->instellingen->systeem->opname staat een entry stap snelheid, die staat bij mij op 2, 4 en 8 misschien dat dat iets is? Er kan ook 6 ingezet worden maar kan zo snel niet zien hoe ik dat opsla, ik weet even niet de toetscombinatie om dat vast te leggen. edit: net nog even getest met de stapjes 1/6 en 1/12 maar de enige bruikbare snelheden zijn 1/2 en 1/4 en in mindere mate 1/6. Bij andere snelheden worden gewoon een hoop beeldjes weggegooid.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen