Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoi Tonskidutch,

Ik bedoelde ook meer als je dan toch besluit een plasma te kopen en je zit te denken aan een pana...neem er dan een met triple tuner dus dvbs2, dvbt, en dvbc en als je dan kunt kiezen uit de voorhanden types die allen weer andere software hebben....als je namelijk een nl uitvoering koopt moet je voordat je de dvbs2 tuner uberhaupt ziet eerst als land Duitsland kiezen, want kies je braaf voor Nederland ziet die mooi de dvbs2 tuner niet.

Vandaar mijn tip als je kunt kiezen, zou ik voor de Engelse uitvoering gaan dan heb je namelijk zonder dat het je iets extra's kost er toch een leuk pakket bij en kun je het ci slot gebruiken voor CD...en heb je al een tuner ook prima .....dan heb je op je tv lekker Freesat waar wij dus als Hollanders geen abo op kunnen krijgen....dus al met al is die handel met die webshops nog niet zo verkeerd.....

Groetjes.........

Geplaatst:

Beste leden,

Hoe kan ik aan de hand van het artikelnummer zien dat het

een Engels type is .

En nog even een tweede opmerking :

Ik heb een huiskamer op het zuiden met grote ramen;

nu las ik dat de goedkopere Plasmaschermen een spiegelend

ruit hebben en je veel reflekties ziet.

Men adviseert het nieuwe Plasmascherm van Pansonic met een

nieuwe technologie .

Als ik het goed begrepen heb worden alle reflecties hierdoor

weggenomen.

Is dit juist of wil men een duurder Plasmatv verkopen.

Mvg Hanswa

Geplaatst:

Hoi Marcow,

Kijk maar eens op google met de volgende zoekterm,

Panasonic plasma freesat dan kom je erg veel tegen.

Mijn vermoeden is dat de Engelse versie's eindigen met B.

Ik heb zelf een Panasonic TX-P42G15E aangeschaft begin dit jaar....maar kom dus nu datzelfde toestel tegen als TX-P42G15B .

Tik dat laatste maar eens in op google en voila.............

Groetjes....................

Geplaatst:

Beste Terradon,

Nog even terugkomend op mijn vraag van de schittering

in het scherm :

Ik heb even nagekeken wat er bedoelt wordt met de nieuwe techniek zodat er geen reflecties meer optreden bij

Panasonic heet dit NEOPDP.

Volgens mij heb je zo scherm.

Maar de prijs van deze tv is helaas boven mijn budget.

Mvg Hans

Geplaatst:

ik heb de panasonic tx-p42g20es aangeschaft en hij bevalt mij zeer goed

ook bij mijn dreambox 800hd de hd zenders zeer goed vind ik

en de prijs zal over 2 maanden wel wat zakken

panasonic%20TX-P42G20ES.jpg

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcow
Beste Terradon,

Panasonic heet dit NEOPDP.

Volgens mij heb je zo scherm.

Klopt is eentje uit de viera serie......als het net boven budget is zou ik toch eens goed kijken want ik zie de prijzen behoorlijk zakken sinds de introductie van 3D tv's.

Groetjes..............

Geplaatst:

Beste Terradon,

Bedankt voor je reactie :

Ik kwam er nu pas achter dat er van een bepaald type

bv de TX-P42u20e ook een uitgeklede versie is bv de

Tx-P42u10e die geen ingebouwde ontvanger heeft maar wel

100 euro goedkoper wordt aangebonden .

Omdat ik al een HD-ontvanger heb ( Rebox 8000) vraag ik mij af of ik dan niet beter de goedkopere uitvoering kan kopen.

Of heb ik het mis.

MVG Hans

Geplaatst:

Het is grappig dat zoveel mensen zo gek zijn van de panasonc plasmas.....Ik kocht er een het afgelopen jaar op aanraden van vele, mijn eerste plasma en ik vond het helemaal niks. beeld was goed, kleuren en zo waren echt beter dan de lcd's die ik had maar zodra er een beetje horizontale camara bewegingen waren schokte het beeld zo erg dat het gewoon niet leuk meer was en heb deze pana plasma 42G15 binnen 3 maanden weer verkocht en heb toen een 50'' LG gekocht die ook nog eens 500 euro goedkoper was dan de 42'' panasonic.

Ik ben zeer tevreden met de beeldkwaliteit van deze lg en heb absoluut geen schokkerige beelden. Deze lg is de goedkoopste full hd en heeft geen toeters en bellen, internet tv enzo zitten allemaal al in mijn bd-player dus dit ook nog eens op de tv te hebben is onzin.

Ik ben nu van mening dat het beter is om een goedkoop model te nemen en die na een paar jaar weer voor een laatste model ( nieuwere techniek ) in te ruilen dan een dure aanteschaffen die na een jaar voor minder dan de helft te koop staat.

Ik kan mij nog herrineren dat een van onze medeleden een 2000 euro dure pana plasma had die stuk gegaan was en hij een nieuw model met de zelde specs kreeg aangeboden omdat zijn set niet te repareren was en die nieuwe tv was voor minder als de helft op de markt. Dit is normaal als de techniek zo snel verandert.

Geplaatst:

Hoi,

Tja in elke mand appels vind je wel een rotte......denk dus dat jou pana een verkeerde was, de mijne staat hier nu bijna een jaar en totaal geen problemen met het beeld, zo strak als het maar kan.

En Wat betreft de aankoop, ik koop liever iets wat een paar jaar mee kan en waar ik voor 100% tevreden mee ben.

Zeker met beeld en geluid geef ik liever iets extra uit als ik daar meer kwaliteit voor terug krijg.

Wel kijk ik altijd goed rond en vergelijk de gebruikte technieken vervolgens kijk ik waar ik de meeste techniek voor een voor mij aanvaardbare prijs kan krijgen.

En als het mij niet zind zoals met de eerste generatie plasma's en lcd tv's wacht ik gewoon een jaartje met de aanschaf.

Als voorbeel, mijn Cambridge versterker samen met PiedPiper boxen stamt nog uit 1990 en daar heb ik nog dagelijks plezier van.

Groetjes..................

Geplaatst:

Beste forumleden,

Ik had na jullie advies/opmerkingen meegenomen te hebben

in 1e instantie mijn keuze laten vallen op de TX-P42S20

of de TX-P42U20E ( alhoewel ik deze tot nu toe niet heb kunnen vinden in de winkel).

Afgelopen zaterdag zag ik echter de TX-P42G20 naast de

TX-P42S20 staan en vond het beeld van de G20 beduidend beter

als de S20.

Echter heb ik toch enkele opmerkingen over de G20:

Het verbruik ligt volgens de specificatie twee keer zo hoog

als bij de S20, terwijl er door Panasonic wordt vermeld dat

de nieuwe NEOPDP techniek voor een zuinig energieverbruik

zorgt.

Wat mij ook op viel dat als je een prijsvergelijking op

internet maakt er bij sommige webwinkels een hogere prijs

staat vermeld als de adviesprijs ( 999 euro)op de Panasonic

website.

Mvg Hansvw

Geplaatst:
Origineel bericht van: marcow
Beste forumleden,

......
Wat mij ook op viel dat als je een prijsvergelijking op
internet maakt er bij sommige webwinkels een hogere prijs
staat vermeld als de adviesprijs ( 999 euro)op de Panasonic
website.
Mvg Hansvw

Oud trucje. Dan lijkt het alsof je meer korting krijgt. wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Beste Winwiz,

Dat is dan ook de prijs waarvoor zij hem leveren; dus niet

van bv 1100 voor 800; maar voor 1100 .

Ik las namelijk dat een forumlid 1020 had betaalt bij een

winkel met Smid in de naam.

Mvg Hans

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen