Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Kennelijk wordt de (meerdaagse) EPG van BRAVA HD niet meer ververst.

Ook bij BRAVA HD 3D ontbreekt de EPG tot nu toe.

Iemand iets gehoord of gelezen over deze EPG?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Via Rytec wel maar zonder rytec heb ik ook nix (qua EPG) op Brava frown

Ook niet nu en straks

Geplaatst:

Ik heb gewoon EPG bij BravaHD voor de hele week.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Moderator
Geplaatst:

CD zou het gaan onderzoeken, en gistermiddag was er weer EPG op Brava HD.

Kennelijk heeft men het bestandje terug gevonden en op de server gezet.

Het laat in ieder geval zien, dat ze wat doen met opmerkingen van klanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Bij dit soort zaken vraag ik me altijd af wat die controle medewerkers eigenlijk doen. Ik vrees weinig.

Zo is er nu ook weer iets raars: de SD zenders van Sport 1 hebben van die zwart witte streepjes en puntjes in de bovenste lijn van de TV. Maar wanneer zien die controle medewerkers dat en gaan ze er wat aan doen? Of moeten we eerst weer veel klachten spuien via het internet?

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Edwin024
Zo is er nu ook weer iets raars: de SD zenders van Sport 1 hebben van die zwart witte streepjes en puntjes in de bovenste lijn van de TV. Maar wanneer zien die controle medewerkers dat en gaan ze er wat aan doen? Of moeten we eerst weer veel klachten spuien via het internet?

Dit is op de kabel ook zo en ligt niet aan Canal Digitaal. Chellomedia heeft hun encoders raar staan waardoor zenders die ze uitspelen naar de kabelaars en sat dit fenomeen hebben.

Zie bijvoorbeeld ook http://ziggo-gebruikers.nl/forum/archive/index.php/t-12062.html

Niet alles ligt aan Canal Digitaal wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen