Ga naar inhoud

E-mailadres in Outlook Express automatisch onderstreept

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Bij de door het prinsessespul en mij gebruikte Outlook Express 6 worden door ons zelf ingetikte e-mailadressen automatisch onderstreept.

Lastig want ons eigen adres bevat een undercore die dan natuurlijk niet meer opvalt en op die manier de aanleiding vormt tot verwarringen.

Heeft iemand van jullie soms de gouden tip; mijn zoektochten waren jammer genoeg vergeefs.

Bedankt alvast!

roy

Geplaatst:

Oplossing inmiddels zelf gevonden.....

kan slotje op

Geplaatst:

Ik wil er best een slotje opzetten maar laat ons ook even weten wat je gevonden hebt. Anderen kunnen er ook weer van leren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Wel de oplossing was eigenlijk zo simpel dat ik het niet waard vond om er melding van te maken.

Ik ga voortaan als volgt te werk:

-. een e-mailadres in een op te stellen berichtje wordt door Outlook & Co automatisch onderstreept

-. Ergens op dit -onderstreepte- adres -eenmaal- klikken

-. Vervolgens "invoegen" in de menubalk kiezen

-. Pop up verschijnt waarin het bewuste e-mailadres getoond wordt

-. dit adres markeren (voor zover dat al niet automatisch gebeurt...) en verwijderen

-. OK en foetsie is de onderstreping!

Alle gezondheid toegewenst in het nieuwe jaar

roy

Geplaatst:

Mooi, namens iedereen bedankt! juist de simpele oplossingen worden over het hoofd gezien en aangezien outlook express steeds minder gebruikt wordt wordt het ervaring niveau ook steeds minder.

In de grote broer, Outlook, doe je hetzelfde door op het email adres te gaan staan -> rechtermuisknop -> hyperlink verwijderen.

Uiteraard ook alle gezondheid in het nieuwe jaar toegewenst.

O, ja en nu het gevraagde slotje

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.