Gast uplink Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Wat anders zonder meer lukt baart me nu zorgen: het converteren van een TPO-filmfragmentje vanaf de hdd van mijn Homecast 8100. Normaliter gebruik ik daarvoor een combinatie van DVR Studio Light en/of Pro in combinatie met Magix film op DVD 6. Dit draaiboek functioneert echter niet bij een opgenomen promo van Eins Festival HD. (die banaan peuzelende muis, daar is het mij om te doen...) Telkens krijg ik allerlei rare foutboodschappen waarvan ik er maar één begrijp: het zou gaan om een versleutelde uitzending?!? Nu ben ik, ten einde raad, het volgende van plan en vraag jullie advies om die aanpak wél kans op succes heeft. Ik stel voor een Scart uitgang van de Homecast te verbinden met de tv-tuner in mijn PC (zo'n Pinnacle USB-ding)en dan quasi het door de Homecast af te spelen filmfragmentje op te nemen op de harde schijf van de PC. Mag ik jullie deskundig advies, bedankt! roy
Gast uplink Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Feedback van Einsfestival ontvangen: trailer is auteursrechtelijk beschermd;geen wonder dat alle door mij gebruikte converters faalden. Heb het bewuste fragment intussen toch op een DVD kunnen branden door een scart-uitgang van mijn Homecast HS 8100 te verbinden met een Pinnacle-PC tv tuner. Daarmee is het natuurlijk een analoog signaal geworden maar desondanks van prima kwaliteit. Probleem opgelost; op naar het volgende..! roy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen