jacobus Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 ik heb ook ubuntu (multiboot met win7). ik ga t ook eens proberen
jacobus Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Bij mij werk t onder ubuntu ook prima. Je hebt geen plugins of wat nodig, alleen n willekeurige versie van vlc. -Ga naar webcontrol van je vu+ - open n stream - hij zal nu standaard openen met totem, maar dit werkt niet. - klik op het drop down menu, waar nu nog Totem staat, en kies voor ander... - browse nu naar VLC: bestandsysteem - usr - bin -vlc en klik op [openen] Vanaf nu staat VLC vast in het drop down menutje thats all Vergeet niet dat je helemaal niet wilt streamen: je wilt alleen maar n stream ontvangen.
Yamaha-R6 Geplaatst: 28 december 2010 Auteur Geplaatst: 28 december 2010 Dat was 'm Jacobus, bedankt!! Nu morgen nog 2x een extra kabel naar de schotel, lnb's vervangen en switches plaatsen en dan is iedereen hier weer gelukkig. Zoon krijgt de oude DB7000 en dochter gaat streams bekijken op haar laptop. Allemaal bedankt voor het meedenken.
Joecks Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 Dat is volgens mij niet helemaal waar , zonder plugins geen beeld , ook niet met VLC... Je hebt zowiezo de Mozilla VLC plugin nodig en codecs... Sorry if i am wrong.... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
jacobus Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Ik denk dat jij het over webtv hebt. Maar je kunt ook streamen via de "mainpage"en dan het tv icoontje. daarvoor heb je verder niks nodig. Volgens mij heb jij het hier over: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1936293/Web_x_TV_werkt_niet_meer#Post1936293
Joecks Geplaatst: 29 december 2010 Geplaatst: 29 december 2010 Ik bedoelde eigenlijk ook voor het streamen, maar blijkbaar heb ik het dus verkeerd en is het niet nodig om plugins te installeren.. wel merkte ik onder Linux dat het streamen van de SD kanalen goed gaat en de HD kanalen niet... Is niet zo heel erg want ik gebruik het niet zo heel veel , van de zomer wel weer want dan is het fijn om in de tuin te kijken VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen