Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Harde schijf aansluiten


Wout55

Aanbevolen berichten


Ok, Ontzettend bedankt, ik had dat punt als een van de weinige mogelijkheden gezien, ik neem aan dat de voeding er ook maar op 1 manier in kan. De correcte methode is waarschijnlijk eerst de slee losmaken, dan de HD erop monteren, dan het hele zaakje weer vast zetten en de kabels eraan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt de rubberen dempertjes er toch terug in gezet?

 

Tussen de slee en de kopjes van de schroeven/HDD zitten er normaal gezien dempertjes. Indien je deze niet terugplaatst zal er meer lawaai optreden...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik goed lees wat jij schrijft dan heb je het niet goed gedaan.

Volgens mij worden de dempingsrubbertjes in de daarvoor bestemde gleufjes van de slede geschoven.

Hierdoor heen gaan dan de bevestigingsschroefjes waardoor de sleede d.m.v. rubber op het chassis is bevestigd.

De HDD wordt gewoon rechtstreeks aan het chassis vastgezet.

 

Bij mij is de RE-9000 fluisterstil tenzij ik mijn oor direct op de kast leg.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp moeten ze dus op de bodemplaat en niet in de slee. Het blijft zo onduidelijk. De slee was met vier schroeven vastgemaakt. Bij de HD zaten vier schroefjes met 4 rubbertjes. Daarmee heb ik de HD aan de slee vastgemaakt.

Moeten die rubbertjes nu op de bodemplaat of op de slee. En als het aan de slee is moet het dan in het midden, erop of eronder?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rubbers moeten (met de uitsparing, in het midden) in de sleuven van de slee gedrukt worden, daarna door de rubbers de schroeven er in en op die wijze zet je de harddisk dus vast.

Als het goed is heeft de harddisk (en de schroeven ook niet)dan in het geheel geen contact met de houder, vast is vast dus draai de schroeven aan maar niet op de wijze "een kwartslag voor hij breekt", ook dan zit alles vast maar een beetje "te", vast is vast.

 

catw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...