Dutchsat Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 In het ULC Nachtfalke forum kwam het gerucht dat de eerste emulator was vrijgegeven voor de illegale ontvangst van ORF HD, en de pay-TV platform AustriaSat. Deze emulator voor "Cryptoworks" is inmiddels al beschikbaar voor sommige HDTV ontvangers. Een eerste versie zou reeds beschikbaar zijn op de website van Kunibert en beschikbaar voor enkele Edision en Octagon Receivers (ILTV software). Update 25/12: De Oostenrijkse Broadcasting Corporation (ORF) ontkende de hack van hun systeem. Michael Weber, woordvoerder van de Oostenrijkse tv-zender verklaarde de geruchten als "onzin". Vermoedelijk was het systeem niet gehackt en absoluut veilig. De feedback van de gebruikers op het Gulli forum toont het tegenovergestelde. Bron: gulli.com VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Jassy Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Ik kan deze hack bevestigen, kan met mijn VIP2 de genoemde zenders openen.
Johan45 Geplaatst: 4 januari 2011 Geplaatst: 4 januari 2011 Oud nieuws. De cryptoworks hack is al op 21 december j.l. gemeld in het nieuws forum. Om het board overzichtelijk te houden sluit ik dit draadje. In het nieuws forum kunnen jullie zo lang dit nog onder nieuws valt hier verder over discuseren Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten