Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Hallo, Ik heb sinds een paar weken een vreemd probleem met de 5400. situatie -Humax 5400 met de tuxon 2002G software -Aston 1.05 -Goldwafer Ik heb regelmatig dat ik naar c+ rood of blauw wil gaan en dat de ontvanger zegt van "scrambled...." en als ik dan een paar keer van zender verander, of af en aan zet, doet ie het weer. Wat ik al gedaan heb - software terug in receiver gezet - settings hernieuwd - PCM tabel erin geplaatst - verschillende soft op het GW kaartje gezet Niets helpt. Iemand een oplossing of met hetzelfde fenomeen?
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Ook bij mij maar niet alleen bij c+. Je kunt daarna vaak zappen wat je wilt maar regelmatig helpt alleen uit/aan. Heb het idee dat dat aan de software ligt (gebruik zelf ook deze). Voorheen minder problemen mee gehad. Het stoort mij niet zo heel erg maar zou wel graag willen weten waaraan dit ligt. Groeten
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Ik denk dat het met multicrypt te doen heeft. Dus Irdeto en Seca voor één zender. Ik heb zelf geen silvercard maar ik heb wel eens ergens gelezen dat deze beter omgaat met wisselen van codering. Bij mij als ik zap zap ik van Irdeto naar Seca voor het C+ aanbod. Dit geeft wel eens problemen. Skywalker heb je nog iets in de interne gleuf zitten? Succes, Allround
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Nee Allround er steekt geen in de interne cam, Ik heb ook al getest met een Irseca file en dan in de interne cam gestoken, maar dan komt C+ er helemaal niet meer door.
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Met m'n ongepatchte 5400Z en goldcardtje heb ik het ook af en toe... Ik zou niet weten waar het probleem zit, maar het zal wel niet aan de 2002G liggen...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 dit is ook voor mijn Hummie 5400 een probleem. Niet alleen voor C+, ook voor veronica en sbs6... Gewoon een kanaal up en dan weer terug. Dan werkt ie weer. Weird..
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 Maar toch heb ik het bij Rood en Blauw veel vaker dan bij andere zenders...
Gast Geplaatst: 11 augustus 2002 Geplaatst: 11 augustus 2002 ...en toch ligt 't aan de 2002G, ook de NL versie
Gast Geplaatst: 12 augustus 2002 Geplaatst: 12 augustus 2002 @LD Dat dacht ik dus ook al maar hoe kom je aan die wijsheid? Ook andere versies geprobeerd?
FredjeV Geplaatst: 12 augustus 2002 Geplaatst: 12 augustus 2002 Mij was dit probleem ook al opgevallen, ik heb daarom de F versie draaien. Deze heeft net zo veel blauwe balken, maar heeft genoeg aan ff omhoog en omlaag zappen voor weer beeld. De G versie moest bij mij steeds echt aan en uit. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
satdr Geplaatst: 12 augustus 2002 Geplaatst: 12 augustus 2002 Klinkt misschien raar, maar bij mij (IRCI5400, 2002G, fun) wil het wel helpen als ik de symb rate met bv 2 verhoog (dus bv 27502), dan de Hum in advanced laat zoeken en de gevonden zenders opslaan. De oude blauw en rood deleten, nwe op de oude plaats zetten..... Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 12 augustus 2002 Geplaatst: 12 augustus 2002 @Fred, Bij mij werkt 2002G wel goed. Ik heb het probleem ook wel eens (heel soms) maar dan even heen en weer zappen en klaar is weer. P.S. Weet iemand of er nog verder word ontwikkeld door Planet Hemp?
Gast Geplaatst: 13 augustus 2002 Geplaatst: 13 augustus 2002 Ik had twee dagen geleden silvercard 2 en ik had dan ook dezelfde problemen zoals jullie. Maar gisteren heb ik een funcard 4 aangeschaft.....en dan heb ik een fun6in1 file gevonden waarvan de flash file blijkt groter te zijn dan die van Satkoos en Boris.... die file heb ik gezet in mijn kaart an nu heb ik geen enkel probleem er mee.. HET WERKT PERFECT.......... ps. ikheb een HUMAX 5400 2002 g van PH FUNCARD4
Gast Geplaatst: 14 augustus 2002 Geplaatst: 14 augustus 2002 @Skywalker, dit probleem heb ik ook , vooral bij rood en blauw en X !
Gast Geplaatst: 15 augustus 2002 Geplaatst: 15 augustus 2002 zelfde probleem hier heb ook al vanalles geprobeerd maar geen resultaat nog steeds geen beeld op deze kanalen,indien er iemand een oplosing heeft hoor ik het graag intussen proberen we verder de groeten johnblack
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen