Vriendje Stokvis Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Hallo allemaal weet iemand hoe het kan dat als ik via de epg een programma via de timer op wil nemen dat deze dan voor dat het programma begint zeker 5 minuten iets opneemt waar ik niet op gevraagd heb. Kortom de VU begint niet met opnemen als het programma echt begint. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ??? Dit is erg hinderlijk Groeten Vriendje Stokvis
Joecks Geplaatst: 27 december 2010 Geplaatst: 27 december 2010 Dat kan je instellen onder : Menu , instellingen , systeem , diversen en dan Marge voor opname en Marge na opnamen.. Ik heb deze op 5 minuten voor en 15 minuten na staan.. Ik vind dit niet hinderlijk maar juist erg makkelijk.. programma's beginnen bijna nooit optijd of lopen te lang uit... VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Jan Wijnants Geplaatst: 28 december 2010 Geplaatst: 28 december 2010 De handleiding goed lezen lost vaak ook veel "problemen" op! VU+DUO,DM7020, DM500S en DM800HD PVR allen Pli img, Sat:13-19.2-23.5-28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen