Ga naar inhoud

canaal digitaal en internet stream tv ontvangen vb consumenten tv

Aanbevolen berichten

Gast fotograaf-flits
Geplaatst:

wil graag internet tv bekijken. family 7 wel via ziggo maar niet via canaaldigitaal, wel op mijn pc

zie dat het wel kan met $%$%^&^$.nl maar dat vertraagt en uitstel

Geplaatst:

Je wilt internet tv bekijken: dat snap ik maar wat daarna komt wordt toch wel een stuk moeilijker. Ik haal eruit dat het via je pc zal moeten. Je maakt reclame (heb ik maar even weggehaald) en tja.... frown

Kortom lees je eigen stukje eens door en probeer het eens in duidelijk en begrijpelijke taal.....

Je wilt net zo snel iets neerzetten als het tweede deel van je nickname, maar dat werkt echt niet.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast fotograaf-flits
Geplaatst:

ik weet niet hoe je wat kunt vragen zonder reclame te maken. ik abonnee bij canaal digitaal maar wil ook de internet pagina kunnen zien.

zo als ik lees kan dit wel met yuixx en vraag dus zijn er systemen die iets vergelijkbaar hebben.want yuixx word maar uitgesteld en uitgesteld is dit reclame?!! dit is een vraag!!

Geplaatst:

als je vraag is of / hoe je van je satteliet ontvanger kan streamen naar je pc? dan is het antwoord dat de meeste linux receiver dat zonder problemen kunnen (dreambox, azbox, vu+)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen