Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Gisteren heb ik een film gekeken die ik op had genomen op de Dreambox...die heb ik even op pauze gehad omdat ik telefoon kreeg..Meteen daarna heb ik de tv uitgezet omdat ik naar mijn werk moest..(17.00)toen ik terug kwam van mijn werk (04.00)stond het gepauzeerde beeld nog steeds redelijk duidelijk op het scherm..

Het ziet er allemaal gewoon raar uit...Ik heb bij mijn vriendin een 42"Samsung Plasma staan maar die heeft dat ijlen niet??

Maar goed zolang het maar weg blijft gaan dan is het Ok.

Beeld instellingen heb ik vrij laag staan allemaal en inbrand beveiliging staat ook gewoon aan.

Gr.Merkedesch

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast Merkedesch
Geplaatst:

Toch even naar de winkel geweest daar stond dezelfde ook te draaien..die had het niet??Tegen verkoper verteld die stuurt toch voor de "service" maar even een monteur van Samsung langs..Ben benieuwd wat die volgende week zegt?

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

size does matter!! ik heb deze plasma van samsung nu enkele maanden in bezit en ik ben zeer tevreden met het toestel. ik gebruik hem hier met een vuduo hd.

Het beeld hier is dan ook retestrak!! zoals men zegt.

Het toestel is prettig in gebruik er zit een utp op(streamen mogelijk naar pc)en dit werkt goed.

Mocht je dit toestel aanschaffen ga je er zeker geen spijt van krijgen en krijg je gewoon qua prijs kwaliteit een prima toestel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen