Toppers Geplaatst: 10 januari 2011 Geplaatst: 10 januari 2011 Misschien is gaan kijken bij AAF images voor o.a. Topfield 7700PVR, daar bewegen de bootlogos als vliegende hollanders.
hulkman Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 En wat kan ie laten zien als je radio luistert? Bootlogo vindt ik niet zo interresant dat zie toch maar 1 keer in de 2 maanden.
Tonskidutch Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 misschien zoeken jullie eenzijdig voor de vu+ en is er allang een screensaver voor jouw TV ??? screensaver tv wie weet past er een in dat model bij gebruik radio modus ciao Second Life Mungo Parker
Gast BBsat Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 Tonskidutch ik vond het wel een aardig idee. En ja ik kan met een USB stickie in m'n TV zeker makkelijk een achtergrondje draaien. Dan heb ik radio met beeld zo lijkt het Maar kwam er natuurlijk vrijwel direkt achter dat ik dan bij een zenderwissel eerst weer terug moet schakelen naar de VU als ik dat radiozappen in beeld weer brengen. Dat is als alles over een receiver loopt altijd wat meer gedoe dan je zou willen als je alleen maar zendertje wil wisselen.
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2011 Geplaatst: 12 januari 2011 nou ja in ieder geval ten dele een optie gevonden ik zelf stem op een radiozender af en wijzig niet meer of gebruik de webinterface van de PC naast mijn VU+ maar het is een vaak gestelde vraag bij receivers op TV aangesloten. en die screensavers met aquarium of haardvuur voor tv's zijn er. misschien komt nog eens een ipkg daarvoor. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen