Ga naar inhoud


Al die verschillende sats en kanalen, maar kijk je er ook naar?


SubSense

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Superdimi
@Tonskidutch,

Ok. je hebt gelijk. laugh Toch gaat "onze" jaarwisseling daar zeker niet ongemerkt voorbij. Ik vind het ieder weer even de moeite waard.


Bij mij gaat eerder het Chinese nieuwjaar ongemerkt voorbij. Het vuurwerk daar is toch mooier dan hier. Denk voor de rest dat de Chinezen er niet veel aandacht aan besteden.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971
Origineel bericht van: Superdimi
@Tonskidutch,

Ok. je hebt gelijk. laugh Toch gaat "onze" jaarwisseling daar zeker niet ongemerkt voorbij. Ik vind het ieder weer even de moeite waard.


Bij mij gaat eerder het Chinese nieuwjaar ongemerkt voorbij. Het vuurwerk daar is toch mooier dan hier. Denk voor de rest dat de Chinezen er niet veel aandacht aan besteden.


Daar kun je je in vergissen!

Alle banken en Wereld economien hanteren de Cristelijke jaartelling, de nationale/culturele jaartelling wordt er naast gebruikt en of beleefd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan maar 1 ding tegelijk kijken, maar het zijn van die "hebbedingetjes" om zoveel mogelijk zenders te hebben :D

 

Zelf kijk ik veel naar de Astra 1 en Astra 2.

 

Maar mocht er niets op tv zijn, dan draait de schotel zeker eens van 42 oost naar 30 west.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SubSense
Hoe zit dat bij jullie? Hoeveel sats en kanalen ontvang je?
Zappy 2011

voor moment: 22°W <=> 57°E , meeeste 28,5/28,2°E (FTA) smile

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SubSense
En ik blijf het vreemd vinden dat je vaak extra moet betalen voor HD tv. Ging het kijk en luistergeld ook omhoog toe men overging van z/w naar kleur?
destoijds:
K/TV = duuurder dan ZW/TV blush

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: omehenk
heb zelf veel deluxe music aan staan met mooi video clips en gelukkig geen nieuws


Tip : Misschien is dan VintageTV ook wat voor jouw, heeft alleen meer reclame dan Deluxe.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie monster
Origineel bericht van: SubSense
En ik blijf het vreemd vinden dat je vaak extra moet betalen voor HD tv. Ging het kijk en luistergeld ook omhoog toe men overging van z/w naar kleur?
destoijds:
K/TV = duuurder dan ZW/TV blush


ktv was inderdaad duurder, maar het afnemen van de dienst niet. Een HD TV is ook duurder dan een SD TV. Zo ook weer 3DTV duurder is. Toch blijft het consumentje melken. Lang leve de Dreambox en VU + e.d.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik net een (analoge) schotel had heb ik alle satellieten proberen te vangen, puur voor de kick. Ik moest de buis van de schotel handmatig verdraaien. Je kon toen met lijsten in de Hopper Guide en Tele-Satelliet kanalen 'jagen'. Maar wat moet je met 5.000 zenders waarvan je de taal niet verstaat?

Later nog eens overgedaan met een digitale ontvanger en een rotor, maar het meeste interesseert mij toch niet. Ik kijk nu vooral ITV detectives en Duitse documentaires.

 

Wat ik mis zijn serieuze gratis/open documentaire-zenders. De Engelsen en Fransen hebben die alleen achter de decoder. Als je blijft zappen kun je bij de Duitsers wel doorlopend natuurfilms of documentaires zien, maar ik had het liever op één of twee kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...